Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@10:06:27 GMT

تولید روزانه نفت شیل آمریکا از ۸ میلیون بشکه گذشت

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۸۸۸۵

تولید روزانه نفت شیل آمریکا از ۸ میلیون بشکه گذشت

اداره اطلاعات انرژی آمریکا در گزارش ماهانه خود پیش‌بینی کرد تولید نفت از هفت منطقه بزرگ شیل تا پایان امسال از مرز ۸ میلیون بشکه در روز عبور خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، آمریکا روسیه و عربستان سعودی را به عنوان بزرگترین تولیدکننده نفت جهان پشت سر گذاشته و مجموع تولید نفت این کشور به رکورد هفتگی ۱۱.۷ میلیون بشکه در روز صعود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که دسامبر به پایان برسد، انتظار می‌رود تولید نفت شیل برای نخستین بار به ۸.۰۳ میلیون بشکه در روز صعود کند و حدود ۱۳۴ هزار بشکه در روز در ژانویه رشد کرده و به ۸.۱۷ میلیون بشکه در روز صعود کند.

بزرگترین تغییر در ژانویه، مربوط به منطقه پرمیان باسین تگزاس و نیومکزیکو است که انتظار می‌رود تولیدش حدود ۷۳ هزار بشکه در روز رشد کرده و به رکورد حدود ۳.۸ میلیون بشکه در روز برسد.

برآورد شده تولید نفت شیل در منطقه بیکن داکوتای شمالی ۱۸ هزار بشکه در روز رشد کرده و به رکورد ۱.۴۶ میلیون بشکه در روز صعود کند.

در این بین، پیش‌بینی شده که تولید گاز طبیعی آمریکا در ژانویه به رکورد ۷۶.۹ میلیارد فوت مکعب در روز رشد کند که بیش از ۱.۱ میلیارد فوت مکعب در روز بیشتر از پیش‌بینی دسامبر خواهد بود و دوازدهمین رشد ماهانه متوالی به شمار می‌رود.

بر اساس گزارش رویترز، اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش‌بینی کرده تولید گاز در همه مناطق بزرگ شیل در ژانویه افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تولید نفت شیل آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۸۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس برای افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای نفت در آغاجاری

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری گفت: ظرفیت تولید نفت خام این شرکت با دو اقدام اصلاحی در تأسیسات مارون ۲ و بهره‌برداری رامشیر، ۲۰ هزار بشکه در روز افزایش می‌یابد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جواد تقی‌زاده گفت: با هدف انجام تعهدihd تولید شرکت نفت و گاز آغاجاری در سال ۱۴۰۳، با انجام دو اقدام اصلاحی روی خطوط لوله نفت نمکی در واحدهای بهره‌برداری مارون ۲ و رامشیر، تولید این شرکت ۲۰ هزار بشکه در روز افزایش می‌یابد.

وی افزود: برای دستیابی به حداکثر توان تولید نفت، بخشی از نفت نمکی میدان رامشیر به‌صورت موقت تا احداث واحد فرآورش جدید، با انجام اصلاحیه به واحد بهره‌برداری مارون ۲ ارسال می‌شود.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری اظهار کرد: با انجام این اقدام، که هم‌اکنون به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام است، روزانه ۲۰ هزار بشکه به ظرفیت تولید این شرکت افزوده می‌شود.

دیگر خبرها

  • برنت ۸۸ دلار و ۴۰ سنت شد
  • نفت وارد کانال افزایشی شد
  • کاهش ۰.۰۲ درصدی قیمت جهانی نفت
  • کاهش ۰.۰۲ درصد ی قیمت جهانی نفت
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ |برنت ۸۸ دلار و ۴۰ سنت شد
  • قیمت نفت نزولی شد
  • قیمت نفت کاهش یافت
  • قیمت جهانی نفت / برنت ۸۶ دلار و ۶۲ سنت شد
  • برنت ۸۶ دلار و ۶۲ سنت شد
  • شمارش معکوس برای افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای نفت در آغاجاری