Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل هواشناسی لرستان، جزئیات بارش ها در این استان از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز گذشته تا ۹ و ۳۰ دقیقه امروز سه شنبه را اعلام کرد.

در این راستا میزان بارش ها در خرم آباد ۱۴ میلی متر، بروجرد سه میلی متر، الیگودرز ۰.۳ میلی متر، کوهدشت ۱۰ میلی متر، پلدختر ۹ میلی متر و دورود نیز ۱۴ میلی متر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بر اساس اعلام هواشناسی لرستان میزان بارش ها در الشتر چهار میلی متر، نورآباد ۷ میلی متر، ازنا ۲ میلی متر، رومشکان ۵ میلی متر، ایمان آباد ۱۵ میلی متر، سیلاخور یک میلی متر، سپیددشت ۴ میلی متر، شول آباد ۵ میلی متر و دوره چگنی ۱۰ میلی متر بوده است.

کمترین بارش ها در الیگودرز به میزان ۰.۳ و بیشترین بارش ها به میزان ۱۵ میلی متر در ایمان آباد به ثبت رسیده است.

همچنین در ارتفاعات و برخی مناطق لرستان شاهد بارش برف بوده ایم.

کد خبر 4488619

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش باران سامانه بارشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۸۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کارشناس هواشناسی استان گفت: در شبانه روز گذشته بیرجند با بارش 19 میلیمتری بیشترین بارش استان را تا این لحظه و براساس آخرین آمار دریافتی ثبت کرده است.

خانم زارعی افزود:دراین مدت خوسف 5 میلیمتر، طبس 4، بشرویه 3، سربیشه 2ريال دهسلم نهبندان و خضری دشت بیاض یک ، دیهوک 6، معدن پرورده 2، سرند طبس12، پیروک3، خرو11، پیکوه 6، رباط خان طبس 10، اسفندیار 6، عباس آباد میم 3 ، فتح آباد خضری 5، روستای درمیان 10، کلاته گاویج 5، درخش 6 و گزیک 1 میلیمتر، حاجی آباد زیرکون 5 ، آبیز 11، معصوم آباد 5 و مغیلان 2، ارسک 3 ، رقه 2، مود 9، اسفزار 16، حجت آباد 12 ، مختاران 10، میغان 2  و اسدیه درمیان کمتر از یک میلیمتر باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی امروز به صورت خفیف تر و  تا فردا در استان فعالیت دارد گفت:  براساس خروجی مدلهای پیش یابی هواشناسی با ادامه فعالیت توده هاوای ناپایدار جوی تا فردا، گاهی وزش تند باد، رگبار و رعد و برق در مناطق مستعد بارش تگرگ و برخورد صاعقه و در ارتفاعات تشکیل مه قابل پیش بینی است.

کارشناس هواشناسی افزود: با توجه به ماهیت رگباری بارشها و عدم نفوذپذیری خاک، وقوع رواناب ، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیلها دور از انتظار نخواهد بود. 

وی گفت: شدت فعالیت امروز در نهبندان، خوسف، جنوب بیرجند، سربیشه و پاره ای از نقاط طبس، سرایان، قاین ، فردوس و حاجی آباد و دیهوک پیش بینی می شود و هشدار سطح نارنجی که روز گذشته صادر شده همچنان تا فردا به قوت خود باقیست.

در شبانه روز گذشته سربیشه با حداقل دمای 6 درجه سلسیوس خنک ترین و بندان با حداکثر دمای  29درجه سلسیوس بالای صفر گرمترین نقاط استان بودند.

تغییرات دمای مرکز استان هم دراین مدت بین 19 و 7 درجه سلسیوس ثبت شد. 

دیگر خبرها

  • ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در بیرجند
  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد
  • حاجی آباد زیرکوه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • ثبت بیشترین بارندگی در حاجی آباد زیرکوه با ۶۲ میلی متر
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارش باران در ۲۴ ساعت گذشته کرمان اعلام شد
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌ها در استان یزد
  • ثبت بیشترین بارندگی در رباط خان با ۲۵ میلی متر