Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز جامع مشاوره، رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی گفت: خادمیاران علمی حوزه مشاوره و روانشناسی در همه استان‌های کشور فعال خواهند شد و افرادی متخصص از دانشگاه‌های کشور بر فعالیت آن‌ها نظارت خواهند داشت.

 به گزارش قدس آنلاین، سید محسن اصغری نکاح مدیر مرکز جامع مشاوره، رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی در گفتگو با خبرنگاران گفت: خادمیاری علمی و مشاوره فرصتی جدید برای افراد علاقه‌مند به خادمی در آستان قدس رضوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف ایجاد خادمیاران در حوزه مشاوره ایجاد فضایی برای ارائه خدمات تخصصی به زائران، مجاوران و مناطق محروم است.
وی ادامه داد: پژوهشگران وکسانی که دارای حداقل کارشناسی روانشناسی، مشاوره و مدارج بالاتر باشند می‌توانند در سامانه خادمیاری ثبت‌نام کنند.
مدیر مرکز جامع مشاوره، رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی افزود: پژوهشگران رزومه فعالیت‌های علمی و پژوهشی خود را برای مرکز جامع مشاوره ارسال می‌کنند و متناسب با توانایی‌های آن‌ها مأموریت‌های کاری برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. خادمیاران ۶ ساعت در هفته را به‌صورت افتخاری و به نام امام رضا(ع) به مردم خدمات ارائه می‌کنند.
وی ادامه داد: حرم مطهر همواره پناهگاه و ملجأ محرومان، زائران و علاقه‌مندان به اهل‌بیت(ع) بوده اما با رویکرد جدیدی که تحت عنوان خادمیاری مطرح‌شده حوزه خدمت‌رسانی گسترش‌یافته است.
اصغری نکاح تصریح کرد: به‌واسطه خدمت مشاوره خادمیاران، زائرانی که برای تصمیم‌گیری یا راهگشایی به حرم رضوی مراجعه می‌کنند از ظرفیت مشاوران متخصص می توانند بهره‌مند ‌شوند.
وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون دفاتر مشاوره‌ای برای زائران در حرم رضوی، برای مجاوران در سطح شهر مشهد، مراکز مشاوره فوریت‌های تلفنی ملی و مرکز مشاوره محرومان راه‌اندازی شده است، ادامه داد: مراکز مشاوره استانی با حضور خادمیاران در حال تأسیس و توسعه هستند که افرادی متخصص از دانشگاه‌های کشور بر فعالیت آن‌ها نظارت خواهند داشت.
مدیر مرکز جامع مشاوره، رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی بیان کرد: مرکز جامع مشاوره، رشد و توانمندسازی آستان قدس رضوی اخیراً راه‌اندازی شده که ذیل آن فعالیت‌های پژوهشی حوزه روانشناسی راهبری، نظارت و اجرا می‌شود.
منبع:  آستان نیوز
 انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۸۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی

یک قرآن نفیس ویژه فلسطین که در حمایت از مردم غزه به چاپ رسیده است به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی به کشور مالزی اهدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی، رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، امیر مهدی حکیمی، مدیر عامل موسسه آفرینش های هنری، مسعود فرزانه، مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات و جعفر مروارید، معاون طرح و برنامه سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی به دعوت بنیاد کتابت و نشر قرآن «رستو» به کشور مالزی سفر کردند.

هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در پی سفر بنیاد رستو به ایران و دیدار با برخی از مدیران آستان قدس رضوی که سال گذشته صورت گرفت، در راستای پیگیری تفاهمات صورت گرفته در زمینه تبادل تجربیات مشترک، چاپ قرآن، آموزش‌های هنر اسلامی و مرمت نسخ خطی و همچنین چاپ کتب مشترک در خصوص فلسطین به کشور مالزی سفر کردند.

این هیئت اعزامی، ضمن حضور در بنیاد کتابت و نشر قرآن «رستو» از نزدیک با فعالیت‌های مختلف و دستاوردهای قرآنی این مجموعه آشنا شدند. 

در این بازدید هیئت اعزامی آستان قدس رضوی با پروفسورعبداللطیف، و رئیس بنیاد رستو دیدار و گفت وگو کردند و قرآن ویژه مردم فلسطین که به منظور حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده غزه به چاپ رسیده است به این هیئت اهدا شد. 

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • اهداء قرآن ویژه فلسطین به هیئت اعزامی آستان قدس رضوی در کشور مالزی
  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد