Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: عبدالرسول طاهری پور اهل بندر طاهری (سیراف) استان بوشهر دو روز بعد از عمل تومور مغز در مدرسه حضور یافت او با وجود منع پزشکان از ترخیص از بیمارستان با اصرار و رضایت کتبی خود را به کلاس رساند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

سعید با نازی دعوا کرد و از خانه رفت/ وقتی به خانه برگشت یک مرد آنجا بود! پشت پرده پرونده سیاه آقای سوپراستار از زبان بازپرس حسین پور + فیلم جزییات شرط‌ بندی و تبانی در ۲ بازی تیم ملی فوتبال ایران لو رفت هنگامی که عمویم در دادگاه خانواده فریاد زد او دختر برادرم نیست دنیا روی سرم خراب شد نیش مرگبار مار سمی مردی را در حین اقدام شیطانی با زن جوان از پای درآورد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فیلم نجات یک دختر در هنگام خودکشی توسط دانشجوی مازندرانی دردسر فعالیت زن فوتبالیست ایرانی در سایت شرط بندی برای شوهر لیگ برتری اش تصادف زنجیره‌ای در کرمانشاه ۳ کشته و ۵ زخمی بر جای گذاشت+عکس قاچاق اسلحه قهرمان پر افتخار ایرانی را پشت میله های زندان انداخت پسر خلافکار کرمانشاهی به مادر خودش هم رحم نکرد ازدواج اجباری شهلا و پدرام با دخالت پلیس و خانواده / از گروگانگیری تا فرار به دبی سقوط دلخراش پسر نوجوان از پشت بام برج 14 طبقه / مادر شاهد حادثه بود+ عکس انهدام باند "گرگ‌های وحشی" در حافظ تهران اخراج یک دانشجو و انفصال از خدمت یک استاد دانشگاه تهران تایید شد + جزئیات.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث استان بوشهر بیمارستان معلم رضایت ترخیص عکس زن فیلم شلیک سرقت همدستی دستگیری جوان خاش سانحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۸۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد

 

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان»، «سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: به دنبال استخدام نیروهای جدید نباشیم»، «سه تفاوت نامحسوس گاو عینکی رو پیدا کن، تیزبینها جواب بدن»، «فیلم شنا یاد دادن علیرضا بیرانوند به دخترش در استخر خانگی»، «رقابت داوطلبان کنکور از فردا آغاز می شود»، «این خورشت مقوی رو نیم ساعته برای ناهار درست کن»، «حروف ناصبه در عربی را با مثال به راحتی یاد بگیر»، «عکسهایی از عروسی دختر ناصرالدین شاه؛ یه قرن پیش چه جشنی گرفته!»، «تست شخصیت: نحوه نگه داشتن گوشی شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند»، «قتل آتشین/پدرم با زندگی کردن من در خانه مجردی مخالف بود» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو

فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

فیلم شنا یاد دادن علیرضا بیرانوند به دخترش در استخر خانگی

 

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: به دنبال استخدام نیروهای جدید نباشیم

سه تفاوت نامحسوس گاو عینکی رو پیدا کن، تیزبینها جواب بدن

رقابت داوطلبان کنکور از فردا آغاز می شود

این خورشت مقوی رو نیم ساعته برای ناهار درست کن

حروف ناصبه در عربی را با مثال به راحتی یاد بگیر

عکسهایی از عروسی دختر ناصرالدین شاه؛ یه قرن پیش چه جشنی گرفته!

تست شخصیت: نحوه نگه داشتن گوشی شما ویژگی های شخصیتی پنهان شما را آشکار می کند

قتل آتشین/پدرم با زندگی کردن من در خانه مجردی مخالف بود

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) این سکانس از افعی تهران، داغ خیلی‌ها را تازه کرد
  • فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد
  • ۱۰۹ کلاس درس جدید نیاز مهرماه شهرستان بیرجند
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • معلمی با حقوق ۳۰ هزار تومانی!
  • ۱۸۰۰ مادر دارای ۳ فرزند بوشهری در لیست بیمه رایگان
  • خانم معلمی که کلاس درسش را در بیمارستان بر پا کرد
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند