Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزای مهر، سازمان بین‌المللی سیتی وان، صادر کننده پروانه بین‌المللی بهره‌برداری استاندارد محصولات و خدمات درحوزه کیفیت، سلامت، حلیت و اصالت است. این شرکت براساس موافقت رئیس شورای تایید صلاحیت و مرکز ملی تائید صلاحیت ایران، به شماره گواهینامه NACI/۲۰۱ مورد تایید قرار گرفته و گواهینامه شماره ۱۳۰۵۲۱۲، سازمان جهانی مالکیت معنوی(WIPO) در ژنوسوئیس را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان بین‌المللی سیتی وان تنها سازمان در ایران و جهان است که صلاحیت صدور گواهینامه محصولات، فرآیندها و خدمات را کاملا به‌صورت انحصاری در اختیار دارد. بر اساس تاییدیه‌ها و مجوزهای قانونی مصوب، این سازمان می‌تواند با انجام بازرسی‌های مقدماتی و سایر امور مربوطه بین المللی راساً و بدون دخالت هیچ نهاد و سازمان بین المللی دیگر اقدام به صدور گواهینامه  استاندارد محصول کند،  در حال حاضر هیچ سازمان و نهاد دولتی و خصوصی امکان  صدور چنین گواهینامه‌ای را ندارد.

براین اساس سازمان مزبور گامی مهم در ارتقای سطح کیفی محصولات و خدمات در سطح بین المللی نهاده است. از جمله واحدهای تولیدی در کشور که با رعایت استاندارد های بین‌المللی در تولید محصول خود و با پیشی گرفتن از رقبا موفق به دریافت پروانه بین‌المللی استاندارد محصول از سازمان بین المللی سیتی وان شد، دستمال کاغذی خانواده است.

اعطای این نشان و پروانه طی مراسمی در ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۳۹۷/۹/۲۴ با حضور مسئولین استان بوشهر صورت پذیرفت. مراسم با تلاوت آیات قرآن آغاز و پس از اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران چند تن از مسئولین، ضمن تبریک به بنیانگذار و کارکنان شرکت دستمال کاغذی خانواده به جهت کسب این موفقیت، توضیحاتی را در زمینه استاندارد به میهمانان حاضر در مراسم ارائه کردند، از جمله آقای علیرضا یزدان پناه بنیانگذار دستمال کاغذی خانواده که در خصوص نحوه تاسیس این مجموعه و مدیریت آن و زحمات شبانه روزی کارکنان آن به منظور تولید محصولی با کیفیت در سطح بین المللی  توضیحاتی را ارائه کردند.

پس از وی، آقای دکتر کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن تقدیر و تشکر از سازمان بین المللی سیتی وان و افتخار آفرینی این سازمان در زمینه توسعه و استاندارد سازی درسطح بین المللی و ذکر این موضوع که گروه دستمال کاغذی خانواده با کسب موفقیت جهت دریافت پروانه بین المللی استاندارد محصول از سازمان بین المللی سیتی وان این رویداد را افتخاری برای شهر و مردم بوشهر به ارمغان آورد و وی در ادامه بیان داشتند که اکنون در کشورمان وجود یک پنجره جمعیتی را که بعضی از افراد از آن به عنوان معضل  بیکاری یاد می نمایند، ما در واقع این را بزرگترین فرصت برای کشورمی دانیم چرا که  با دارا بودن جوانان جویای کار می‌توان با بهره‌بهرداری از این فرصت یک جهش تاریخی داشت.

سپس آقای دکتر بهره‌مند مدیر کل استاندارد بوشهر نیز با تقدیر از عملکرد سازمان بین‌المللی سیتی وان در حیطه استاندارد محصول و کمک به ارتقاء سطح کیفی محصولات و خدمات در عرصه ملی و بین‌المللی به گروه تولیدی دستمال کاغذی خانواده تبریک گفته و این رویداد را گامی مهم در جهت رعایت استانداردهای بین المللی و افتخاری برای بوشهر خواندند.

وی  همچنین افزود: امروزه تفکر اکثر مردم این است که برای بهبود کیفیت محصولات و خدمات باید یک سازمان مردم را مجبور به دریافت استاندارد و رعایت موارد آن نماید، در صورتی که رعایت استاندارد از سوی مردم باید فرهنگ سازی و نهادینه شود که متاسفانه در حال حاضر در این زمینه عملکرد ضعیفی وجود داشته است، خوشبختانه اداره کل استاندارد بوشهر در این زمینه پیشتاز بوده و امروز علاوه بر فعالیت  ۶۸ کارمند در این اداره حدود ۸۳۰ نفر در شرکتهای بازرسی کننده و موارد مشابه مشغول به فعالیت بوده و در تلاش برای ارتقا سطح کیفی محصولات هستند.

لازم به ذکر است که؛ شبکه تلویزیونی ایران کالا این مراسم را  به طور زنده پوشش خبری  داد، همچنین صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز در اخبار خود به پوشش مراسم پرداخت. پایان مراسم با حضور جمعی از مسئولین استانی از محصولات جدید دستمال کاغذی خانواده با برند سازمان بین المللی سیتی وان رونمایی شد و پروانه بین المللی استاندارد محصول به گروه دستمال کاغذی خانواده اعطا شد.

کد خبر 4488443

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندارد صنايع سلولزي لوازم بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۹۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای دبیرخانه دائمی دانش سنتی محیط زیست کشور به چهارمحال و بختیاری

سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط‌زیست کشور در آیین افتتاح این رویداد ملی گفت: اعطای دبیرخانه دائمی دانش سنتی محیط زیست کشور به چهارمحال و بختیاری اولین دستاورد این نشست بود.

بیشتر بخوانید

ارسال ۲۱۰ مقاله به نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط‌زیست در شهرکرد

وی افزود: چهارمحال و بختیاری با وجود ظرفیت‌های بالای زیستی از جمله استان‌های پیشرو در حفظ محیط‌زیست زیست و منابع این حوزه است که تشکیل دبیرخانه دائمی دانش سنتی محیط زیست در این استان گام موثری برای مشارکت‌های مردمی، نهادها، سازمان‌ها و گروه‌های فعال مردمی از سراسر کشور را فراهم خواهدکرد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • قیمت جدید 4 عضو خانواده پژو پارس اعلام شد (+سند)
  • شناسایی ۴۰۰ فرآورده غیرمجاز و تقلبی موجود در بازار در سال ۱۴۰۲
  • واحدهای تولیدی دارای استاندارد و گواهینامه‌ حمایت می‌شوند
  • ۳۴۰ شرکت ایرانی و خارجی در نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • تشدید وابستگی ارزی صنعت خودرو با استاندارد‌های جدید/ افزایش شاخص‌های کیفی قیمت خودرو را بالا می‌برد
  • بلینگام: سیتی قوی است ولی ما رئال مادرید هستیم!‏
  • بروات تولید کننده برتر لوزارم خانگی
  • فردا؛آغاز بکار سی و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت شوینده و بهداشتی
  • اعطای دبیرخانه دائمی دانش سنتی محیط زیست کشور به چهارمحال و بختیاری