Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@12:45:42 GMT

تاثیرگذارترین روش آموزش+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۹۰۶۳

‍‍‍‍‍‍

رکنا: معلمی با شیوه تدریس متفاوت، میزان یادگیری شاگردانش را تقویت می‌کند.

حجم ویدیو: 5.82M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

سعید با نازی دعوا کرد و از خانه رفت/ وقتی به خانه برگشت یک مرد آنجا بود! پشت پرده پرونده سیاه آقای سوپراستار از زبان بازپرس حسین پور + فیلم جزییات شرط‌ بندی و تبانی در ۲ بازی تیم ملی فوتبال ایران لو رفت هنگامی که عمویم در دادگاه خانواده فریاد زد او دختر برادرم نیست دنیا روی سرم خراب شد نیش مرگبار مار سمی مردی را در حین اقدام شیطانی با زن جوان از پای درآورد+ عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فیلم نجات یک دختر در هنگام خودکشی توسط دانشجوی مازندرانی قاچاق اسلحه قهرمان پر افتخار ایرانی را پشت میله های زندان انداخت ازدواج اجباری شهلا و پدرام با دخالت پلیس و خانواده / از گروگانگیری تا فرار به دبی عاملان تخریب اتوبوس های بی آرتی مشهد دستگیر شدند علت مرگ ملیکا زیبایی نژاد بازیگر شیرازی اعلام شد +عکس سقوط دلخراش پسر نوجوان از پشت بام برج 14 طبقه / مادر شاهد حادثه بود+ عکس استخدام اراذل و اوباش برای برخود با دستفروشان تهرانی ؟! پسر خلافکار کرمانشاهی به مادر خودش هم رحم نکرد اخراج یک دانشجو و انفصال از خدمت یک استاد دانشگاه تهران تایید شد + جزئیات.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: فیلم شیوه ساعت آموزش تاثیرگذارترین عکس زن فیلم شلیک سرقت همدستی دستگیری جوان خاش سانحه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۹۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه مشاغل آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در آیین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل آموزش و پرورش در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اراک که به مناسبت هفته مشاغل برگزار شده است، گفت: مکلف هستیم تا پایان برنامه هفتم تعداد هنرآموزان رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش را به ۵۵ درصد دانش آموزان برسانیم. همچنین تلاش برای کاستن از رشته‌های نظری و سوق دادن دانش آموزان به سوی رشته‌های اشتغال آفرین، از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

دبیر نمایشگاه هم گفت: نمایشگاه از یکم تا پنجم اردیبهشت از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۷ برپا است. البته دانش‌آموزان تا ساعت ۱۴ از نمایشگاه بازدید می‌کنند و پس از آن بازدید برای عموم آزاد است.

فراهانی افزود: پیش بینی می کنیم حدود ۸ هزار دانش‌آموز از  ۳۵ هنرستان از نمایشگاه بازدید کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • ۴۱۴ هزار و ۳۲۸ نفر ساعت مهارت در خمین ارائه شد
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک در غرب تهران / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • سال سخت خانه‌به‌دوشان
  • خانه کارگر ارومیه ۲۴ هزار نفر عضو مستقیم دارد
  • بغض و حسرت تاثیرگذارترین بازیکن قرمزها (عکس)
  • برپایی نمایشگاه مشاغل آموزش و پرورش
  • افتتاح نمایشگاه «سفر آخر» در حوزه هنری
  • خانه صمت: حقوق کارگران با تعطیلی پنجشنبه‌ها ۱۰ درصد کاهش می‌یابد
  • خانه صمت: حقوق کارگران با تعطیلی پنجشنبه ها ۱۰ درصد کاهش می یابد