Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@10:33:46 GMT

جشنواره مادران قصه گو، در خمینی شهر برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۹۰۷۷

جشنواره مادران قصه گو، در خمینی شهر برگزار شد

کارشناس اداره کتابخانه های شهرستان خمینی شهر گفت: بیش از ۵۰۰نفر از مادران در طرح آموزشی قصه گویی شرکت کردند.

«پروین گودرزیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خمینی شهر گفت: اردیبهشت ماه سال جاری از طرف اداره کتابخانه های شهرستان خمینی شهر، دبیرخانه دائمی «شهر می خواند» آغاز به کار کرد.

کارشناس اداره کتابخانه های شهرستان خمینی شهر افزود: از طرح های مطرح شده در این دبیرخانه، جشنواره شهر قصه گو مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که در ادامه مادرانی که عضو کتابخانه های شهرستان و مربیان مهدهای کودک در دوره های آموزشی قصه گویی شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بیش از ۵۰۰نفر از مادران در این طرح شرکت داشتند و هدفشان از شرکت در این طرح نحوه بیان قصه گویی برای فرزندان خود بود، روش ها و قصه هایی فرا گرفتند که سال ها به فراموشی سپرده شده بود.

گودرزیان اظهار کرد: امید است با برگزاری این دوره ها مانند سالیان گذشته قصه گویی برای کودکان و نوجوان که قطعا همراه با آموزه های دینی، اجتماعی و فرهنگی است، رونق پیدا کند.

وی با بیان اینکه دوره آموزش قصه گویی با استفاده از مربیان مجرب، نویسندگان، کتابداران کتابخانه های شهر برگزار شد، خاطرنشان کرد: مادران شرکت کننده در این طرح  قصه ای را به دلخواه طبق آموزش ها و تکنیک های دوره آموزشی قصه گویی در قالب یک فایل ویدئویی و زمان 20دقیقه ای ضبط و آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

به گزارش شبستان، اختتامیه این دوره از جشنواره با حضور مربیان، مادران قصه گو و فرزندانشان با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری خمینی شهر برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد و مادرانی که شرکت کننده در این دوره آموزشی بودند، می توانند در دوره پیشرفته قصه گویی که در آینده پیش بینی شده است، شرکت کنند./

پایان پیام/556

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شب یلدا اصفهان ایران هرمزگان دولت پژوهش شب چله آیین خودرو اداره کتابخانه های عمومی قصه قصه گویی مادران قصه گو خمینی شهر قصه گویی جشنواره قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین دوره المپیاد ورزشهای فناورانه دانشجویی در دانشگاه بیرجند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند و دبیر شورای راهبردی دانشگاههای استان گفت: به همت سازمان امور دانشجویان، اولین دوره المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی در کشور برگزار می‌شود که این المپیاد در خراسان جنوبی به میزبانی دانشگاه بیرجند در خرداد برگزار خواهد شد.

 سید مرتضی موسوی افزود: رویکرد سازمان امور دانشجویان از طراحی المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی ، شناسایی، هدایت و توانمندسازی استعداد‌های درحال شکوفا در حوزه فناوری است.

وی از جمله اهداف اجرای این المپیاد را توسعه مهارت‌های دانشجویی در دوران تحصیل و ایجاد پیوند بیشتر میان آموزش و پژوهش، توسعه رقابت سالم، تقویت روحیه خودباوری و ایجاد نشاط و پویایی میان دانشجویان عنوان کرد و افزود: این المپیاد در سه حوزه ورزش‌های دیجیتال-فیجیتال، رباتیک، فناوری و نوآوری و در دو سطح استانی و ملی برگزار می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند با بیان اینکه این سه بخش شامل ورزش‌های دیجیتال و فیجیتال، ورزش‌های رباتیک و فناوری و نوآوری در ورزش است افزود: دانشجویان دانشگاه‌های استان و دانشجویانی که دو نیمسال تحصیلی از تاریخ فارغ التحصیلی آنان می‌گذرد؛ می‌توانند در این المپیاد شرکت کنند.

موسوی  با بیان اینکه شرکت در این رویداد تنها از طریق سامانه Setav.ir امکان پذیر است و دانشجویان دختر و پسر می‌توانند به صورت انفرادی، تیم دانشجویی و یا تیم دانشگاهی در این رقابت شرکت کنند، افزود: به غیر از پرداخت جوایز نقدی در هر دو مرحله استانی و ملی، استفاده از امتیاز‌های آیین نامه‌های دانشجویان سرآمد و جشنواره دانشجوی نمونه از دیگر مزایای شرکت در این المپیاد است.

دیگر خبرها

  • بازدید دکتر طهرانچی از ششمین جشنواره فرهیختگان جوان
  • ۴۸۱ طرح از ۲۶ استان برای هجدهمین جشنواره شیخ بهایی ارسال شد
  • برگزاری اولین دوره المپیاد ورزشهای فناورانه دانشجویی در دانشگاه بیرجند
  • شیراز میزبان ۲۰۰ هنرمند گروه‌های کُر سراسر ایران می‌شود
  • تالار حافظ شیراز میزبان۲۰۰ هنرمند گروه‌های کُر سراسر ایران می‌شود
  • آیین افتتاح سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • از اینوتکس ۲۰۲۴ بیشتر بدانید
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی