Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@15:02:48 GMT

دوره آموزشی مبلغان بومی مازندران برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۹۰۸۳

دوره آموزشی مبلغان بومی مازندران برگزار می‌شود

حجت الاسلام قربانی از برگزاری دوره آموزشی ویژه مبلغان بومی استان مازندران با حضور بیش از ۱۰۰ روحانی در ساری خبر داد.

حجت الاسلام مسعود قربانی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز (27 آذر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری اظهار کرد: دوره آموزشی ویژه مبلغان بومی استان مازندران با حضور بیش از 100 روحانی در ساری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی موضوعات این دوره آموزشی را آسیب شناسی اجتماعی، اخلاق کاربردی و زندگی سیره اهل بیت (علیه السلام) اعلام کرد و افزود: این دوره آموزشی فردا چهارشنبه 28 آذرماه در آستان مقدس امامزاده عباس (علیه السلام) ساری برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به حضور اساتید توانمند استانی در این دوره آموزشی، بیان کرد: حجت الاسلام انتظاری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران و حجت الاسلام یوسف پور امام جمعه موقت ساری از اساتید دوره آموزشی مبلغان بومی استان هستند.

 

این مسئول با بیان اینکه اوقاف در ویژه برنامه ها و طرح های مناسبتی که در بقاع متبرکه استان اجرا می شود از روحانیون بومی بهره گیری می کند، خاطرنشان کرد: بسیاری از برنامه های مناسبتی اوقاف جنبه فرهنگی و تبلیغی دارد که در این راستا روحانیون باید آموزش های لازم را طی کنند.

 

حجت الاسلام قربانی با بیان اینکه مبلغان بعد از گذراندن این دوره آموزشی در بقاع متبرکه شاخص استان که مجری طرح های اوقاف هستند بکارگیری می شوند، گفت: بکارگیری روحانیون آموزش دیده در خیمه های معرفت از دیگر اهداف این دوره آموزشی می باشد.

 

 

پایان پیام/508

منبع: شبستان

کلیدواژه: اصفهان ایران مجلس پژوهش شب چله آیین شب یلدا خودرو خبرگزاری شبستان ایران خودرو دوره آموزشی مبلغان اوقاف مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنی سه هزار ساله که در ساری برگزار می‌شود + فیلم

جشن تیرگان که در زبان محلی مازندرانی‌ها به «تیرماه سیزده شو» معروف است، این جشن در تاریخ باستانی تبری مصادف با دوازدهم آبان برای بزرگداشت آرش کمانگیر برگزار می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • کاسپین آبی ساری قهرمان مینی فوتبال زیر ۱۴ سال مازندران
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • ورود وزیر کشور به مازندران
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • جشنی سه هزار ساله که در ساری برگزار می‌شود + فیلم
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود