Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سروآباد گفت: هشت واحد صنفی متخلف در این شهرستان شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

توانا میرزایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید و نظارت بر واحدهای صنفی ویژه شب یلدا بازرسی از واحدهای صنفی در شهرستان سروآباد آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در بازرسی از واحدهای صنفی که با همکاری نماینده فرمانداری، اداره استاندارد، بازرس اتحادیه و اداره نظارت بر اماکن (نیروی انتظامی) انجام شد، تعداد هشت واحد به دلیل گرانفروشی و عدم درج قیمت شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان سروآباد یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون 70 مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام شده و 15 مورد تخلف شناسایی و پرونده آنها به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
وی اضافه کرد: واحدهای صنفی متخلف در این شهرستان توسط تعزیرات حکومتی بیش از 30 میلیون ریال جریمه شده اند.
میرزایی با بیان اینکه هزار و 750 واحد صنفی دارای پروانه کسب در شهرستان سروآباد وجود دارند، تاکید کرد: بازرسان این اداره با همکاری سایر ارگان های ذیربط در گشت های نامحسوس ضمن پایش بازار، قیمت کالاها را کنترل، متخلفان را شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی می کنند.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی سریعا با سامانه 124 و یا شماره تماس 34822332 اداره صنعت، معدن و تجارت سروآباد اطلاع دهند.

**طرح تشدید نظارت بهداشتی ویژه شب یلدا در سروآباد آغاز شد
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سروآباد از آغاز طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه شب یلدای امسال در این شهرستان خبر داد.
حسین پروائی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هرساله مردم در روزهای پایانی فصل پاییز اقدام به تامین و خرید احتیاجات غذایی خود برای برپایی مراسمات و میهمانی های رایج در آخرین شب پاییز موسوم به شب یلدا می کنند.
وی افزود: شبکه دامپزشکی شهرستان سروآباد در راستای رسالت خود که تامین امنیت غذایی شهروندان است، با ساماندهی اکیپ‌های بازرسی کنترل و نظارت بهداشتی مراکز تولید، در 2 نوبت صبح و عصر طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه شب یلدای 97 را آغاز کرده است.
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان سروآباد اضافه کرد: در اجرای این طرح از مراکز عرضه و فروش فرآورده های خام دامی بازرسی انجام می شود و تا پایان روز جمعه 30 آذر در شهرستان ادامه خواهد داشت.
وی یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مراکز عرضه و فروش فرآورده های خام دامی با شماره تماس شبانه روزی 1512 و یا شماره تلفن 34823674 مورد تخلف را اعلام کرده تا کارکنان شبکه دامپزشکی در اسرع وقت نسبت به پیگیری شکایات اقدام کنند.
به گزارش ایرنا، طبق عادات و رسوم کهن مردم ایران، هر ساله آخرین شب سال که به شب یلدا معروف است خانواده های ایرانی با گردهم آمدن در کنار هم معمولا در منزل بزرگان خود اقدام به برگزاری مراسمات شادی و شب نشینی می کنند.
شهرستان سروآباد با 2 بخش مرکزی و هورامان، 73 روستا و جمعیتی بیش از 50 هزار نفر در فاصله 90 کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و 24 کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.
7354/6108

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد واحد صنفی تعزیرات حکومتی تشدید نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۹۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک خودرو در استان خبر داد . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، یدالله ملکی با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت‌طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها به‌منظور برخورد ایجاد ثبات در بازار با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجرا می‌شود.

 ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تامین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی از جمله اهداف طرح نظارتی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو