Web Analytics Made Easy - Statcounter

روسیه اعلام کرد که گروه‌های تروریستی نفت سوریه را با حمایت آمریکا به ترکیه و عراق قاچاق می‌کنند.

به گزارش ایسنا، ماهواره‌ها و هواپیماهای شناسایی روسیه عکس‌هایی از کاروان تانکرهای گروه‌های تروریستی در شرق رود فرات گرفته‌اند که نشان می‌دهد آنها درحال قاچاق نفت سوریه به ترکیه و عراق با حمایت ائتلاف آمریکا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری سانا، ائتلاف آمریکا که در سال 2014 برای جنگ با داعش تشکیل شد ادعا می‌کند که با تروریسم در سوریه می‌جنگد اما همواره زیرساخت سوریه را هدف قرار داده و مرتکب جنایت‌هایی در حق غیرنظامیان سوری شده است. این ائتلاف همچنین سرقت نفت و آثار باستانی سوریه و قاچاق آن به ترکیه را برای تروریست‌ها آسان کرده است.

بعد از آزادی بیشتر مناطق حومه دیرالزور از وجود داعش ارتش سوریه با همکاری نیروهای روسی برای کاهش عملیات قاچاق و استفاده از درآمدهای نفتی در بازسازی کشور تلاش می‌کند.

سوریه بارها از سازمان ملل خواسته برای توقف جنایت‌های ائتلاف آمریکا اقدامی اتخاذ کند اما این سازمان تاکنون گام جدی در این مسیر برنداشته است.

وزارت دفاع روسیه بارها تأکید کرده که دولت ترکیه سودبرنده اصلی از نفتی است که قبلا داعش از سوریه و عراق قاچاق می‌کرد و اکنون گروه‌های شورشی دیگر به آن مبادرت می‌ورزند. این وزارتخانه بارها تصاویری از تانکرهای نفت که از مناطق تحت سیطره داعش در نزدیکی شهر رقه درحال حرکت به سمت ترکیه بوده‌اند، منتشر کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۹۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علنی‌شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند

چندی پیش گروهک تروریستی «جیش الظلم» جهت دریافت کمک مالی، درگاه رمزارزی در کانال رسمی خود درج کرد که در ادامه کانال‌ها و گروه‌های اسرائیلی جهت حمایت مالی از این تروریست‌ها درگاه رمزارز را با این متن بازنشر کردند: «این کیف پول الکترونیکی متعلق به مبارزان آزادی در برابر تروریست‌های جمهوری اسلامی ایران است و در داخل ایران با آنها مبارزه می‌کند؛ تا جایی که می‌توانید از آنها حمایت کنید.»

حالا دیگر به‌طور مستند می‌توان گفت این گروهک تروریستی که فعالیت‌های آنها متمرکز در جنوب شرق کشور است و در اقدامات آنها ردپای حمایت رژیم صهیونیستی به‌وضوح مشاهده می‌شود، کاملاً مورد حمایت رژیم کودک‌کش قرار دارد.

پیش از این نیز در هفته‌های اخیر رسانه اسرائیلی «ترور آلارم» با انتشار پستی از تروریست‌های جیش الظلم اعلام حمایت کرد.

گروهک موسوم به جیش العدل که خود را مدافع حقوق مردم بلوچستان معرفی می‌کند، پس از آنکه با واکنش منفی افکار عمومی مردم نسبت به جنایات اخیر در شهرستان‌های چابهار و راسک واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان مواجه شد، برای توجیه جنایات خود در بیانیه‌ای «جلوگیری از توسعه سواحل مکران» را علت اقدام خود خواند؛ هدفی که حالا به‌وضوح ضدیت این گروهک را با مردم منطقه عیان کرده است.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه
  • بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • علنی‌شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • گاهی دیدارهایی با آمریکایی‌ها داریم اما...
  • بشار اسد : گاهی دیدارهایی با آمریکایی ها داریم