Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، فریدون کریمی‌والا، مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، سه‌شنبه، بیست و ششم آذرماه، در جمع خبرنگاران، از برگزاری چهارمین دوره جشنواره ملی «سرودهای حماسی و آواهای انقلابی» خبر داد و گفت: این جشنواره با حمایت سازمان بسیج هنرمندان کشور و در قالب چند محور موضوعی طی روزهای ۲۵ لغایت ۲۸ دی‌ماه سال جاری و به میزبانی لرستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به حضور گروه‌های هنری و هنرمندان فعال این عرصه در این جشنواره، ادامه داد: به‌لحاظ ساختاری تاکنون ۷ کمیته این جشنواره شکل گرفته؛ همچنین بسیج هنرمندان لرستان به‌عنوان دبیر جشنواره و فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان نیز به‌عنوان رئیس جشنواره به امور را رسیدگی می‌کنند.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر این‌که اجرای آثار گروه‌های هنری در قالب جشنواره ملی «سرودهای حماسی و آواهای انقلابی» در سالن اجتماعات بانک صادرات لرستان برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره با هدف تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید سرودهای انقلابی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی جشنواره بسیج هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۹۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سپاه لرستان به مناسبت روز ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام استان لرستان به مناسبت فرا رسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمنِ ٱلرّحِیمِ

مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ وَالّذینَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم

۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و تقارن آن با نمایش اقتدار آمیز نیرو‌های مسلح ایران اسلامی و تنبیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی گرامی باد.

فرزندان ملت بزرگ ایران در ارتش جمهوی اسلامی با هدایت بصیرانه امامین انقلاب، ارتش پراقتدار را در تراز یک ارتش انقلابی، مقتدر، مردمی ولایتمدار ارتقا دادند.

در این مقطع حساس تاریخی نیرو‌های مسلح انقلاب اسلامی، به صورت متحد و همسو با فرامین رهبر معظم انقلاب با ایجاد امنیتی کامل در کشور سبب آسایش برای ملت بزرگ ایران و موجب امیدواری برای جبهه مقاومت در منطقه و آزاداندیشان دنیا شده اند.

سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام استان لرستان ضمن نبریک و تهنیت به آحاد فرماندهان، مسؤولین، مدیران و کارکنان مؤمن، شجاع و غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال دوام توفیق یکایک ارتشیان عزیز تحت عنایت حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف را از خداوند منان مسئلت دارد.

دیگر خبرها

  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت روز ارتش
  • جشنواره محصولات بومی‌محلی استان گلستان برگزار می‌شود
  • پنج کانون بسیج هنرمندان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • رشت ، آخر هفته میزبان میهمانان جشنواره ملی «مدرسه عشق»
  • عملیات سپاه پاسداران امید را در دل مقاومت و مردم مظلوم غزه آفرید
  • معرفی هنرمند برتر کانون بسیج هنرمندان شهرستان آباده
  • بیانیه سازمان بسیج هنرمندان درتجلیل ازعملیات غرورآفرین سپاه