Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@13:31:26 GMT

بابانوئل بندباز!

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۹۲۷۷

‍‍‍‍‍‍

دریافت 4 MB



 

کد خبر 4488629.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: برلین سال نو میلادی مراسم کریسمس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۹۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد

ژابی آلونسو برای تقویت خط دفاعی بایرلورکوزن برای فصل آینده، یک بازیکن رئال مادرید را در نظر گرفته است. رافا مارین، ۲۱ ساله، بازیکن سابق تیم جوانان رئال، در حال حاضر به صورت قرضی در آلاوس حضور دارد.

روزنامه آلمانی بیلد فاش کرد که رافا مارین بازیکنی است که ژابی آلونسو بسیار دوست دارد او را برای فصل آینده به خط دفاعی تیمش اضافه کند. استانیشیچ پس از یک فصل حضور قرضی به بایرن باز می‌گردد، در حالی که جاناتان تاه و پیرو هینکاپیه ممکن است تابستان امسال لورکوزن را ترک کنند.

رافا مارین فصل خوبی را در آلاوس سپری می‌کند و رئال مادرید قصد دارد او را در تابستان امسال بازگرداند، اما این احتمال هم وجود دارد که رئال او را به لورکوزن قرض بدهد تا با کسب تجربه بیشتر سال‌های بعد برگردد و تبدیل به یکی از ارکان خط دفاعی تیم شود.

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها