Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@07:55:11 GMT

معرفی مدیر فوتبالی، درگیری جدید مورینیو و یونایتد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۹۳۶۸

معرفی مدیر فوتبالی، درگیری جدید مورینیو و یونایتد

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، درگیری جدیدی با باشگاه بر سر معرفی مدیر فوتبال جدید شروع کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ در رقابت با رقبایشان در تقویت تیم در نقل و انتقالات ناکام بوده اند و با وجود هزینه های نجومی، نتوانسته اند تیم را نوسازی کنند. از همین رو، باشگاه قصد دارد پست جدیدی تعریف کرده  که مسئولیت خریدها را برعهده داشته باشد و این موضوع از مسئولیت مستقیم سرمربی خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

خیلی از رقبای یونایتد، با حضور مدیر فوتبالی یا پستی مشابه، وظیفه خرید بازیکن را به شخصی به جز مربی محول کرده اند.حالا که یونایتد، 19 امتیاز با صدرنشین لیگ یعنی لیورپول فاصله دارد، باشگاه تصمیم گرفته که مدیر فوتبالی را انتخاب کرده تا در نقل و انتقالات زمستانی پیش رو یا تابستانی سال آینده، خریدها را انجام دهد.

 

اما این موضوع با رضایت آقای خاص همراه نبوده است. طبق ادعای تلگراف، مورینیو نسبت به این تصمیم باشگاه اعتراض کرده و با معرفی چنین پستی مخالف است. البته این شایعه نیز مطرح است که باشگاه قصد اخراج مورینیو را دارد و با نصب چنین پستی، می‌تواند در دوران پس از مورینیو، خیالش از بابت خریدها راحت باشد.

منچستر یونایتد ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد ژوزه مورینیو سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت‌ ای اف سی از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال دعوتنامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران از امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی بزرگسالان و مجید جلالی رئیس کمیته توسعه و پیشرفت دعوت کرد تا در سومین اجلاس مربیان ملی قاره کهن شرکت کنند.

کنفراس مربیان تیم‌های ملی قاره آسیا که در جام ملت‌های ۲۰۲۳ قطر نیز حضور داشتند از هفتم تا نهم ماه می‌میلادی (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • با عبور از ژوزه مورینیو؛ سیمونه اینزاگی به دومین سرمربی پرافتخار تاریخ اینتر تبدیل شد
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند
  • سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد
  • پایان کار رسمی سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • پایان دوران تن‌هاخ: اخراجم نمی‌کنید، استعفا می‌دهم!‏
  • سرمربی جدید تیم سائوپائولو معرفی شد
  • دعوت‌ ای اف سی از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال
  • شواین اشتایگر: مورینیو مرا به تیم زیر 16 ساله‌های منچستریونایتد تبعید کرد!