Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله سوم رقابت‌های تیروکمان جام جهانی داخل سالن از ۲۸ دی تا یکم بهمن در فرانسه برگزار می‌شود و تیم پتروکیمیاگرراد به عنوان نماینده ایران با ۴ ورزشکار در این رقابتها شرکت خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مرحله سوم مسابقات تیروکمان جام جهانی داخل سالن از ۲۸ دی تا یکم بهمن در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان در رده‌سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در فرانسه برگزار می‌شود که تیم باشگاه پتروکیمیاگرراد به عنوان نماینده ایران با ۴ ورزشکار در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میلاد وزیری (ریکرو بزرگسالان)، صادق اشرفی(ریکرو بزرگسالان)، مجید احمدی (سرمربی تیم ملی کامپوند که به عنوان ورزشکار در جام جهانی فرانسه شرکت می‌کند) و رسول جوان (عضو تیم کامپوند باشگاه پتروکیمیاگرراد) نفرات اعزامی به این تورنمنت را تشکیل می‌دهند که با هزینه باشگاه پتروکیمیاگرراد در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

 

این مسابقات با حضور ۵۰۰ کماندار و در مسافت ۱۸ متر برگزار خواهد شد.

 

همچنین مرحله فینال و قهرمان قهرمانان جام جهانی داخل سالن ۱۹ و ۲۰ بهمن در لاس وگاس آمریکا برگزار خواهد شد که برای شرکت در این مرحله ۱۲ کماندار از ایران عازم آمریکا می‌شوند.

 

کلیه ورزشکاران اعزامی به این تورنمنت به جز اسماعیل عبادی (کامپوند بزرگسالان) ، مجید احمدی (سرمربی تیم ملی کامپوند) و نیما محبوبی (کامپوند بزرگسالان) که با حمایت باشگاه پتروکیمیاگرراد و به سرپرستی بهرام ملکی در جام جهانی لاس وگاس آمریکا شرکت می‌کنند، مابقی کمانداران اعزامی با هزینه شخصی در مرحله چهارم و فینال جام جهانی تیروکمان داخل سالن شرکت خواهند کرد.

 

همچنین مرحله اول جام جهانی داخل سالن تیروکمان که آذرماه در ماکائو برگزار شد مجید احمدی، اسماعیل عبادی، نیما محبوبی و علیرضا بیگی عضو تیم کامپوند بزرگسالان که با حمایت باشگاه پتروکیمیاگرراد در مرحله نخست جام جهانی تیروکمان شرکت کرده بودند، مجید احمدی ششم شد و اسماعیل عبادی و نیما محبوبی در جایگاه نهم قرار گرفتند.

 

تیر اندازی (کمان)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیر اندازی کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۹۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد و فردا (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند با معرفی برگزیدگان پایان می‌یابد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) با شکست دو بر صفر نیوزلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) به نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت.

ملی‌پوشان ساحلی که امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) برای دومین بار به میدان می‌رفتند با امتیازات ۲۱ بر ۱۰ و ۲۱ بر ۷ حریف را شکست دادند تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابند.

با کسب این نتیجه و راه‌یابی تیم ملی والیبال ساحلی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۹ سال پسر آسیا، حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نوی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که این رقابت‌ها در شانگلو چین برگزار می‌شود.

ساحلی‌بازان کشورمان در دیدار بعد به مصاف استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) خواهند رفت تا تکلیف حضورشان در دیدار فینال مشخص شود.

حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک(انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو (بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند و با شکست هنگ کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

کد خبر 6096564 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی‌میز
  • شاهکار نوشاد عالمیان با شکست نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • بازماندن تیراندازان ایران از فینال جام جهانی/ نکونام ۱۱ و نوروزیان ۵۸ شدند
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • بررسی شرایط تیروکمان برای ورود به المپیک/ رکورد خوب، شرایط سخت
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی