Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@02:52:44 GMT

جایزه «ایران نوشت» برای بهترین اثر جشنواره عمار

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۹۵۸۴

جایزه «ایران نوشت» برای بهترین اثر جشنواره عمار

مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی جایزه‌ای با عنوان «ایران نوشت» را برای بهترین اثر جشنواره عمار با موضوع «نمایش دستاوردهای جوانان مؤمن انقلابی در عرصه های فرهنگی؛ اقتصادی و اجتماعی ازجمله نوشت افزار ایرانی اسلامی» اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از  روابط عمومی مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی، این  مجمع در بخش فراخوان‌های مردمی نهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، جایزه‌ای با عنوان «ایران نوشت» را برای بهترین اثر این جشنواره با موضوع «نمایش دستاوردهای جوانان مومن انقلابی در عرصه‌های فرهنگی؛ اقتصادی و اجتماعی ازجمله نوشت افزار ایرانی اسلامی» اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایزه اصلی این فراخوان ۲۰ میلیون ریال است و از همه آثار مرتبط با موضوع نوشت‌افزار ایرانی تقدیر خواهد شد.

همچنین حمایت از ساخت سه ایده برتر با موضوع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی در قالب‌های مختلف فیلم کوتاه، مستند، برنامه تلویزیونی، مستند مسابقه، کلیپ و تیزر تبلیغاتی، اهدای بسته نوشت‌افزار ایرانی به اکران‌کنندگان منتخب دهه هشتادی عمار و تور بازدید از کارخانه تولید نوشت افزار ایرانی برای تمامی فیلمسازان جشنواره عمار از دیگر جوایز در نظر گرفته شده برای این فراخوان مردمی است.

دبیرخانه نهمین جشنواره عمار در کنار بخش رقابتی خود، در بخش جدید «فراخوان‌های مردمی» از تمام مؤسسات، تشکل‌های مردمی و افراد حقیقی دعوت کرده است با مراجعه به Ammarfilm.ir  موضوعات و دغدغه‌های مد نظرشان را در حوزه تولید، در قالب فراخوان‌ از سینماگران بخواهند و به فیلمسازانی که بهترین اثر را در این موضوعات تولید کرده‌اند هدیه‌ای مادی یا معنوی اختصاص دهند.

نهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» دی ماه ۹۷ در تهران و شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم عمار مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۹۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»

به گزارش خبرگزاری صدا و  سیما ، آیین اختتامیه امشب با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش، رییس کمیته المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، پیشکستوتان، ورزشکاران و اهالی رسانه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، این رویداد از شبکه های ورزش، سه و خبر دو، به صورت زنده پخش خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر جوایز هشت گانه مردمی که شامل برترین گل، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ملی، برترین مربی، برترین ورزشکار نوجوان، برترین ورزشکار پارالمپیک، برترین ورزشکار مرد و برترین ورزشکار زن است، جوایزی همچون حامیان خارجی و داخلی فسطین (جایزه شهید سلیمانی)، رفتار جوانمردانه (جایزه غلامرضا تختی)، یک عمر زندگی ورزشی، فدراسیون برتر ورزشی و .... اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دراختتامیه جشنواره «قهرمان ایران ۱۴۰۲» چه گذشت؟
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • تولید نوشت‌افزار ایرانی با کاغذ ایرانی