Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ بارش سنگین برف باعث مسدود شدن راه ارتباطی و همچنین تعطیلی مدرسه در روستای زرینه ورمزیار در شهرستان دیواندره استان کردستان شده است که فیلم آن را مشاهده می‌کنید.

منبع: منصور کریمی - دیواندره (روستای زرینه ورمزیار)

 

 

بیشتر بخوانید: بارش برف در زنجان + فیلم 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

برف، روستای زرینه ورمزیار را سفیدپوش کرد + فیلم 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برف و کولاک دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۹۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی ۱۰۰ روستای نیکشهر مسدود است/ سیلاب جان ۲ نفر را گرفت

فرماندار نیکشهر گفت: پس از گذشت ۴۸ ساعت از وقوع سیلاب راه دسترسی ۱۰۰ روستا در نیکشهر همچنان مسدود است. - اخبار استانها -

مجیب حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نیکشهر اظهار داشت: به دلیل مسدود بودن راه‌های روستایی و صعب‌العبور بودن محورها، امدادرسانی در برخی از روستاهای شهرستان نیکشهر با بالگرد انجام می‌شود.

فرماندار نیکشهر گفت: پس از گذشت 48 ساعت از سیلاب در نیکشهر به دلیل نبود ابنیه فنی و ریزش کوه راه دسترسی 100 روستا در نیکشهر مسدود است.

وی افزود: سیلاب در چندین نقطه از شهرستان به خطوط مخابراتی و خطوط انتقال برق آسیب وارد کرد که در حال حاضر بخش‌های بنت و 18 روستای دهستان چاهان در خاموشی کامل و فاقد شبکه مخابراتی هستند.

حسنی گفت: به دلیل حجم بالای خسارت‌ها در حوزه راه، برق و مخابرات ، امدادرسانی به روستاها با مشکل مواجه شده است و در کانون‌های بحرانی امدادرسانی با بالگرد انجام می‌شود.

فرماندار نیکشهر ادامه داد: در منطقه عشایری هنزم و زیردان دو نفر گرفتار سیلاب شدند که پیگر بی‌جان آنها توسط نیروهای مردمی پیدا شده است.

وی از تهدید سیلاب برای بیش از 30 روستا خبر داد و گفت : سیل بند حفاظتی 10 روستا در نیکشهر تخریب شده است و با تشدید بارش‌ها و یا سامانه جدید وضعیت این مناطق بحرانی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دسترسی ۱۰۰ روستای نیکشهر مسدود است؛ سیلاب جان ۲ نفر را گرفت
  • دسترسی ۱۰۰ روستای نیکشهر مسدود است/ سیلاب جان ۲ نفر را گرفت
  • سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد
  • باران راه ارتباطی ۳۸ روستای جبالبارز وساردوئیه را مسدود کرده است
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • مسدود شدن محور ترانزیتی ایرانشهر سرباز راسک چابهار +فیلم
  • قطع شدن راه ارتباطی ۵۰ روستای کوهستانی درشرق کرمان
  • راه ارتباطی ۱۲ روستای بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد مسدود شد
  • طغیان رودخانه راه ارتباطی ۱۲روستای بخش جبالبارز جنوبی رامسدودکرد
  • مسدود شدن راه ۱۵۴ روستای نیکشهر و ۴۷۰ مورد خاموشی فشار ضعیف