Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@11:15:21 GMT

ضرورت بهسازی و تعیین تکلیف زمین های مخروبه در بیرجند

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۹۶۳۸

ضرورت بهسازی و تعیین تکلیف زمین های مخروبه در بیرجند

به گزارش خبرنگار مهر، علی ناصری صبح سه شنبه در شورای اداری شهرستان بیرجند اظهار کرد: بحث پدافند سایبری و امنیت سایبری در دستگاه های اداری باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

فرماندار بیرجند بیان کرد: در زمینه تسهیلات اشتغال پایدار روستایی تا کنون در شهرستان بیرجند ۴۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دستور پرداخت و تکمیل پرداخت برای ۱۲۴ طرح داشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصری ادامه داد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اطلاع رسانی فعالیت ها و خدمات مورد توجه جدی قرار گیرد و همچنین نسبت به تسریع اتمام پروژه های نیمه تمام اقدام شود.

وی در زمینه پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر در شهرستان بیرجند افزود: برای افتتاح در دهه فجر پروژه هایی که تکمیل نهایی نشده و قابلیت افتتاح ندارند حذف می شوند.

فرماندار بیرجند با اشاره به آغاز فصل زمستان گفت: دستگاه ها و نهادهای خدمات رسان باید پیش بینی لازم برای کمک و خدمت رسانی به مردم در فصل زمستان به ویژه در مواقعی چون یخبندان در مسیرها و جاده ها را داشته باشند.

ناصری همچنین با انتقاد از وجود زمین ها و اماکن مخروبه در شهر بیرجند اظهار کرد: این وضعیت چهره شهر را نازیبا کرده و صاحبان این اماکن و زمین ها چه حقیقی و چه حقوقی  باید نسبت به بهسازی آن  اقدام کنند.

وی بیان کرد: دشمن در زمینه برجسته کردن نقص ها کم نمی گذارد و از این جهت کارمندان و مدیران باید نهایت تلاش خود را برای  رفع مشکلات مردم داشته باشند.

فرماندار بیرجند ادامه داد:  افزایش قیمت برخی از کالاها ربطی بالا و پایین رفتن دلار و ارز در کشور نداشته و باید با نظارت بیشتر و برخورد با مقصران واقعی وضعیت بازار را بهبود بخشید.

وی با انتقاد از راه و شهرسازی در زمین واگذاری زمین برای انتقال صنوف آلاینده یاداور شد: امیدواریم  این مشکل تا دهه فجر سال جاری لز سوی اداره مربوطه حل شود.

کد خبر 4488658

منبع: مهر

کلیدواژه: جلسه شورای اداری علی ناصری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۹۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برنامهریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی در جمع خبرنگاران با تأکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه، اظهار داشت: براین اساس طبق قانون، پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه دو مرتبه به مالکان خودروهای رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده جهت ترخیص اطلاع رسانی کند.

وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم رها شده تلقی می‌شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد. 

دادستان کرمانشاه عنوان کرد: همچنین برای وسایل نقلیه‌ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک هستند، علاوه بر فراخوان پلیس راهور، از طریق پلیس‌های تخصصی مربوطه ابلاغ‌هایی به مالک صورت گیرد و یا با آنها تماس گرفته شود.

وی گفت: پلیس راهور باید لیست تمام خودروهای فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را احصاء و تفکیک کند و به قید فوریت اقدامات لازم را در جهت ترخیص آنها را به صورت جداگانه اجرایی کند. 

کریمی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودروهای رسوبی در پارکینگ‌ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی،کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و غیره ثبت شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • ضرورت تجهیز دهیاری‌های دره‌شهر به تجهیزات اطفای حریق