Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@14:39:06 GMT

خوزستان| ۳۰ هزار لیتر نفت خام قاچاق در هویزه کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۹۶۶۶

خوزستان| ۳۰ هزار لیتر نفت خام قاچاق در هویزه کشف شد

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ۳۰ هزار لیتر نفت خام قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در شهرستان هویزه کشف شد. ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

سردار حیدر عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  در اهواز اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان هویزه در حین گشت‌زنی به یک دستگاه کامیون نفت‌کش که در حال تردد دریکی از محورهای منتهی به این شهرستان بود مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از بازرسی‌های به‌عمل‌آمده توسط مأموران، مشخص شد کامیون توقیفی حاوی مواد سوختی قاچاق از نوع نفت خام به مقدار 30 هزار لیتر به ارزش تقریبی یک میلیارد و 300 میلیون ریال بوده که فاقد بارنامه شرکتی است.

400 هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های استان بوشهر کشف شددلایل طرح سهمیه‌بندی بنزین اعلام شد/ آمار جدید دولت: روزانه تا 40میلیون لیتر سوخت قاچاق می‌شودبوشهر| بزرگترین محموله سوخت قاچاق در آبهای بوشهر کشف شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان بابیان اینکه در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، گفت: پلیس با اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق همواره با این پدیده شوم به‌صورت قاطع و بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/ ز

R41468/P41362/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۹۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرز پرویزخان برای عبور سوخت قاچاق ناامن شده است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: مبارزه با پدیده قاچاق به‌خصوص مواد سوختی، از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس استان در سال‌جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ پنجشنبه سی‌ام فروردین _ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت‌زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از ۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۵۷۵۰۰ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده طبق نظر کارشناسان را ۱۳ میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق به‌خصوص مواد سوختی را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه در سال‌جاری عنوان کرد.

کد خبر 745862

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • مرز پرویزخان برای عبور سوخت قاچاق ناامن شده است
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • کشف بیش از ۱۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سرایان
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم