Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان ما استحقاق کسب این نتایج را داشتند و اجازه نمی‌دهم کسی تلاش آنها را کوچک نشان دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده‌ای از آن را در زیر می‌خوانید:

*روز گذشته یک جلسه داشتیم تا مشکلاتی که همیشه هست و مسائل مالی را برطرف کنیم و کمی هم در مورد اردو بحث شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای عرب هم یک شبه نمی‌تواند تغییر را ایجاد کند، اما بچه‌ها هم انتظار دارند در کمترین زمان مشکلات حل شود و اردو را با شوق فراوان شروع کنیم.

*روز گذشته هم با گروهی از بازیکنان جلسه‌ای داشتیم تا ببینیم به چه نحوی می‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم. امروز هم نیازی نبود بیشتر از نیم ساعت تمرین باشد.

*بازیکنانی که ما گرفتیم مهدی ترابی،‌ سروش رفیعی، مهدی شیری، شریفی و سعید کریمی هستند. بازیکنان دیگر هم وقتی جذب کردیم اعلام می‌کنیم.

*در برنامه‌مان جذب سه بازیکن دیگر هم داریم و اینکه جذب آنها عملی شود یا نه، بستگی به عوامل زیادی مانند باشگاه،‌ خود بازیکن و وضعیت مالی ما دارد و به این سادگی نیست، اما ما اولین گروه بازیکنان را جذب کرده‌ایم که خیلی مهم است.

*در مورد مصاحبه رفیعی علیه کی‌روش و تیم ملی از خودش سوال کنید. من نمی‌توانم حرف دیگران را تفسیر کنم. من صدبار تا الان گفته‌ام،‌ دیروز هم گفتم، امروز هم می‌گویم و دیگر هم از من در مورد تیم ملی سوال نکنید! من، بازیکنان، هواداران و باشگاه پرسپولیس از تیم ملی حمایت می‌کنیم حالا هر کسی که سرمربی تیم ملی باشد.

*تیم ملی شخصی نیست و تیم تمام مردم ایران است، همینطور تیم ما خارجی‌ها هم است، چون اگر تیم ملی موفق شود موفقیت من هم است. یک بار دیگر هم باید بگویم، من، هواداران، بازیکنان و باشگاه از تیم ملی حمایت می‌کنیم،‌ می‌خواهید یک بار دیگر بگویم؟ من چه زمانی علیه تیم ملی حرف زدم یا علیه چه کسی در تیم حرف زدم و چه زمانی از تیم ملی حمایت نکردم؟

*طرفدار کی‌روش، طرفداران تیم ملی هستند یا کی‌روش؟ الان مشکل کجاست؟ چه کسی این ایده را مطرح کرده که من علیه تیم ملی حرف زده‌ام؟ افرادی که اطراف تیم ملی بودند آیا طرفدار پرسپولیس بودند؟ چرا من باید جواب شما را بدهم؟

*من چه زمانی بد صحبت کردم که الان بخواهم خوب صحبت کنم؟ به من بگویید! شما چرا فکر می‌کنید من می‌خواهم با یک عده هم‌صدا شوم؟ شانزده مربی دیگر در لیگ ایران هستند و شانزده دیدگاه و روش مختلف وجود دارد، آیا من باید همیشه همخوان و هم‌صدا با آنها باشم؟

*من با همه دوست هستم اما الان وقت ندارم که بخواهم پشت سر کسی صحبت کنم. یک بار دیگر می‌گویم کادرفنی،‌ بازیکنان و پرسپولیس همگی تحت پرچم ایران،‌ هوادار تیم ملی هستیم.

*نقل و انتقالات در این مقطع ساده نیست. بازیکنان خوب تحت قرارداد باشگاه‌های خود هستند و طبیعی است که باشگاه آنها هم مخالف جدایی‌شان باشد.

*بازیکنان خوبی در ابتدای فصل برای این مقطع جذب کردیم و برای نیم فصل هم سه بازیکن دیگر مدنظرمان هستند که باشگاه برای جذب آنها تلاش خواهد کرد. فراموش نکنید همین بازیکنانی که در اختیار داریم و با آنها نیم فصل خیلی خوب را سپری کردیم در ایران بهترین هستند.

*باشگاه به تعهدات مالی‌اش در قبال من عمل نکرده است و همه نگران این موضوع هستیم. البته مهمترین هدف مدیرت جدید باشگاه هم تلاش برای ایجاد ثبات مالی در باشگاه است. می‌دانید که این کار آسان نیست اما ما انتظار داریم که حل شود.

*عرب تجربه دارد، او پتانسیل مالی باشگاه را می‌داند،‌ در مورد اسم بازیکنان هم من تصمیم می‌گیرم. در مورد بحث مالی هم هیچ وقت دخالت نداشتم و نمی‌دانم بازیکنان چقدر قرارداد دارند. این مسئله مربوط به باشگاه است.

*تصمیم من سفر به قطر است چرا که آنجا شرایط آب و هوایی، ثبات بیشتری دارد. سه بار در آنتالیا اردو برپا کردم، یک بار چهار روز به طور مدام باران می‌بارید و حتی نمی‌شد با ماشین بیرون رفت. به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم به قطر برویم البته اگر توان مالی باشگاه برسد.

*پرسپولیس کمترین سود را از داوری برده است. این چیزی که در این مدت شاهد آن بودم. ما فقط مشغول بازی ، تمرین و کار هستیم. خودمان را با چیزهای دیگر مشغول نمی‌کنیم.

*البته ناراحت هستم چرا که برخی تلاش می‌کنند تا زحمت و موفقیت بازیکنان ما را کوچک نشان دهند. بازیکنان ما استحقاق کسب این نتایج را داشتند و اجازه نمی‌دهم کسی تلاش آنها را کوچک نشان دهد.

*فوتبال ایران به جای اینکه به داشتن این داور افتخار کند سعی می‌کنند او را تحقیر و کوچک کنند.

*شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، سیدجلال حسینی، بشار رسن و کمال کامیابی‌نیا با مصدومیت بازی می‌کردند. این نفرات شخصیت بالایی از خود نشان دادند. شخصیت‌شان مهمترین فاکتور برای کسب نتایج تیم بود.

*طارمی با میل خودش از پرسپولیس رفت و کسی او را بیرون نکرد. او به صورت کتبی نوشت نمی‌خواهم در ایران بازی کنم. نمی‌دانم چرا دائم بحث مشکلات را می‌گویید. بله او اشتباه کرد و با دو باشگاه قرارداد بست. هم طارمی و هم باشگاه جریمه شدند اما زندگی ادامه دارد. این یک تجربه خوب و بد برای طارمی و باشگاه بود. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: برانکو پرسپولیس فوتبال تمرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۹۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی از ساعت 18:15 امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود و بازی سختی را مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی خواهد داشت که یک چالش بزرگ برای شاگردان اوسمار در این سفر وجود دارد.

بازیکنان پرسپولیس قرار بود با پرواز اختصاصی و مشابه با اتفاقی که برای استقلال رقم خورد، از تهران راهی اراک شوند و آماده دیدار برابر آلومینیوم شوند، اما پرواز آنها لغو شد تا دوباره با دو دستگاه اتوبوس به این شهر سفر کنند و حدود 4 ساعت در راه باشند.

سفر 4 ساعته بازیکنان پرسپولیس با اتوبوس که پس از تمرین دیروز برای آنها در نظر گرفته شد و کاری کرد حدود ساعت 8 شب به اراک برسند و در هتل محل اقامت خود استقرار پیدا کنند، می‌تواند جدی‌ترین چالش برای سرخ پوشان در دیدار مقابل آلومینیوم باشد، چراکه خستگی راه ممکن است روی عملکردشان تاثیر بگذارد.

بازیکنان پرسپولیس در آخرین سفر خود به اراک برای نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر که مقابل آلومینیوم شکست خوردند هم با اتوبوس به اراک رفته بودند که دوباره این اتفاق برای آنها رخ داد.

دیگر خبرها

  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • کشف شگفت‌انگیز دانشمندان: این سیارک تکه‌ای از ماه است!
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم