Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما، علی حسن خلیل وزیر دارایی لبنان اعلام کرد پس از حدود هفت ماه اختلاف و رایزنی بر سر پست های کابینه ، لبنان در آستانه کسب توافق بر سر تشکیل دولت جدید وحدت ملی قرار دارد.
به گزارش خبرگزاری رویترز از بیروت، علی حسن خلیل وزیر دارایی لبنان اعلام کرد مسائل مربوط به تشکیل دولت جدید در مسیری مثبت و رو به پیشرفت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر اوضاع تحت همین شرایط مثبت ادامه پیدا کند ، می توان گفت ما تا چند روز آینده در بیروت دولت جدیدی خواهیم داشت.

اظهارات وی در حالی منتشر می شود که روزنامه المستقبل متعلق به الحریری نیز گزارش داد فضای مثبتی ایجاد شده که نشان می دهد تلاش برای تشکیل دولت جدید به مراحل نهایی و پایانی خود نزدیک می شود.
مطالبات متناقض گروه های رقیب برسر کرسی های کابینه ، تلاش برای تشکیل دولت جدید به نخست وزیری سعد حریری را با مشکل روبرو ساخته است.
کشور لبنان که به شدت مقروض است و با معضل رکود اقتصادی دست و پنجه نرم می کند ، به شدت به دولتی نیاز دارد که بتواند اصلاحات اقتصادی معوقه را به مورد اجرا در آورد.
الحریری باموضوع واگذاری یکی از پست های کابینه خود به شش نامزد سنی مورد حمایت حزب الله مخالفت کرده است . ولی بر اساس توافق صورت گرفته ، انتظار می رود سنی های متحد حزب الله به جای پافشاری بر تصدی خود بر این پست وزارتی ، اسامی نامزدهای مورد قبول خود را برای تصدی این سمت معرفی کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: الحریری لبنان بیروت حزب الله کابینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری

مهاجم پیشین آرسنال و منچستریونایتد در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری‌اش در یک تیم هلندی است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از AD هلند؛ رابین فن‌پرسی، بازیکن پیشین تیم‌های آرسنال و منچستریونایتد انگلیس ممکن است به زودی سرمربی تیم هلندی هیرنفین شود.

بر اساس گزارش این رسانه هلندی؛ مدیران هیرنفین امید زیادی دارند که مهاجم 40 ساله  پیشین تیم ملی هلند هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. گزارش شده است که باشگاه در حال حاضر چندین دور مذاکره با فن پرسی انجام داده و هر دو طرف می خواهند در آینده نزدیک به توافق برسند.

قهرمانی فاینورد در آتش و دود + عکس

فن‌پرسی در حال حاضر به عنوان مربی در باشگاه فاینورد مشغول به کار است. این باشگاه امیدوار بود که او را حفظ و به عنوان سرمربی تیم زیر 21 سال منصوب کند اما فن‌پرسی این پیشنهاد را رد کرد.

هیرنفین با کسب 36 امتیاز در 30 هفته در رده دهم جدول لیگ برتر فوتبال هلند قرار دارد.

فن‌پرسی محصول آکادمی فاینورد است و در 102 بازی برای تیم ملی هلند 50 گل زده و بهترین گلزن تیم ملی است. فن‌پرسی در تابستان 2019 بازنشستگی خود را اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نظم جهانی در آستانه فروپاشی است
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • فن‌پرسی در آستانه نخستین تجربه سرمربیگری
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • تحلیلگر صهیونیست: اسرائیل در آستانه شکست کامل و نابودی است
  • از موافقت با تشکیل سازمان سپند تا حضور وزرای دولت در کمیسیون‌های مجلس
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است
  • بمب نقل و انتقالات در آستانه انفجار؛ یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • آسوشییتدپرس: ایران و اسرائیل از آستانه یک جنگ تمام عیار بازگشتند