Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوشان فوتبال ایران عصر امروز تهران را به سوی دوحه ترک کردند تا آخرین اردوی خود پیش از جام ملت‌ها را برگزار کنند. اردویی که برگزاری آن باز هم با نارضایتی اتفاق افتاد.به گزارش بلاغ،حضور تیم ملی در جام ملت های آسیا به آخرین اردوی تدارکاتی این تیم رسید. اردویی که سرمربی تیم ملی، انتظار برگزاری آن با کیفیتی متفاوت را داشت اما در نهایت اتفاقی متفاوت با نظر کی روش افتاد و در حالی که او و تیمش انتظار برپایی آخرین اردوی تدارکاتی تیم ملی در امارات را داشتند این اردو در قطر تشکیل شد تا همچنان حرف و حدیث درباره نوع برگزاری اردوها و بازی های تدارکاتی، متفاوت با آنچه سرمربی تیم ملی می خواست داغ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارلوس کی روش در برنامه مدون و طولانی خود که پیش از این تحویل فدراسیون فوتبال داده بود پیش بینی چند دیدار تدارکاتی با تیم های بزرگ آسیایی را کرده بود و برای حضور موفق در جام ملت های آسیا به دنبال خط زدن سیاه مشق های مربوط به رویارویی با تیم های آسیایی بود تا با حضور برابر تیم هایی همچون ژاپن و کره و استرالیا و ... به نتایج مورد نظر خود برسد و طبیعتا آخرین استفاده ها از پشتیبانی تیم ملی را ببرد و راه قهرمانی در جام ملت ها را کم دردسرتر کند.


درباره رقبای تدارکاتی که تیم ملی می توانست با آنها روبرو شود اولین گزینه هایی که به ذهن می آید همین سه چهار نام بزرگ آسیاست و حتما انتظارها هم همین بود که ملی پوشان ما در عرصه ای به میدان بروند تا بهترین قیاس بین آنها  و بزرگان فوتبال آسیا انجام شود اما هرگز اینچنین نشد و مطابق با گفته سرمربی تیم ملی، ما پول بازی با تیم های بزرگ آسیا را نداشتیم. همین موضوع در نهایت منجر به رقابت های تدارکاتی تیم ملی ایران با تیم های درجه دو آمریکایی شد و در میان آسیایی ها نیز در نهایت توانستیم دو بازی برابر تیم ملی ازبکستان داشته باشیم تا دل خوش کنیم به دو پیروزی یک بر صفر برابر این تیم و در نهایت بدون رقابت دل خوش کنیم به رنکینگ فیفا و ادعا کنیم در برابر دیگر تیم های آسیایی موفق تر هستیم.


در این باره البته می توان نکته دیگری نیز در نظر داشت و آن هم دقیقا مکان برگزاری آخرین اردوی تیم ملی پیش از جام ملت های آسیاست. اینکه کی روش و برنامه هایش پیش بینی برگزاری آخرین اردوی تیم ملی را در امارات داشتند و آن را به عنوان پایان بندی آماده سازی تیم ملی برای حضور موفق در جام ملت ها محسوب می کردند نیز در نهایت دچار تغییراتی شد و کشور قطر برای این کار در نظر گرفته شد!

 

 


اینکه چرا قطر جایگزین امارات شد را هم باید در عدم تامین منابع مالی بدانیم. به جز مشکلاتی که کشور امارات برای برگزاری بازی های دوستانه تیم ملی دارد ، به دلیل تامین مالی اردوی قطر از سوی مسئولان فوتبال آن کشور، راه ملی پوشان کج شد و ملی پوشان به جای باشگاه ایرانیان به مرکز اسپایر می روند، جایی که به گفته کی روش قطری ها از تمرینات تیم ملی فیلمبرداری می کنند. اینکه سرمربی تیم ملی قطر می گوید ایران در آماده سازی برای جام ملت ها به ما کمک می کند نیز به همین موضوع بر می گردد و اینکه حضور تیم ملی ایران در این کشور بیشتر از آنکه طبق برنامه های خودمان باشد به دلیل احترام قطری ها به ما صورت گرفته است.


سرمربی تیم ملی در آخرین مصاحبه خود که صبح امروز اتفاق افتاد نیز همین مطلب را بیان کرد و وزیر ورزش را نیز به عنوان اولین مقصر بی توجهی ها به تیم ملی دانست چرا که او برای بدرقه تیم ملی هم حضور نیافت (اگرچه مراسمی هم برای بدرقه پیش بینی نشده بود). کی روش از اینکه مسئولان ورزشی با نوع رفتار خود نوعی بی احترامی به تیم ملی روا داشتند در حالی که مسئولان قطری با نهایت احترام ایران را پذیرفتند با دلخوری کامل از ایران خارج شد و شاید بتوان گفت او پس از هشت سال حضور در ایران همچنان نتوانست به آن چیزی که در ذهن خود بود برسد و طبق معمول مجبور به قبول گزینه شماره دو به جای گزینه اصلی شد.اتفاقی که امیدواریم تاثیر چندانی در نتایج آینده تیم ملی نداشته باشد و همانطور که مسعود شجاعی گفته بازیکنان با به دست آوردن نتایج خوب پاسخ همه کمبودها را بدهند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۹۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس به ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، استقلال و پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی امسال سراغ دو ستاره شاخص تیم ملی ازبکستان رفتند و اتفاقا با حضور آنها بازی‌های این دو تیم از جذابیت بالاتری برخوردار شد.

بنابر روایت ورزش سه، جلال‌الدین ماشاریپوف پیش از فیفادی در ترکیب استقلال جا افتاد و اوستون ارونوف جوان نیز خیلی زود به عنوان یک وینگر خلاق، سرعتی و تاثیرگذار خود را به هواداران پرسپولیس معرفی کرد.

این دو بازیکن که در این فیفادی نیز در تیم ملی ازبکستان حضور داشتند، پس از درخشش برای کشورشان روز یکشنبه به تهران برمی‌گردند تا به تمرینات سال جدید تیم‌های ایرانی خود اضافه شوند.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889014

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم پدل ایران در مسابقات ۸۰ هزار دلاری امارات
  • قهرمانی پدل ایران در مسابقات ۸۰ هزار دلاری امارات
  • ۴ مدال نقره و برنز بوکسور‌های ایران در باکو
  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • زمان بازگشت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس به ایران
  • مرور فعالیت های بنیاد بازی های رایانه ای در سال ۱۴۰۲
  • بازیکن جدید تیم ملی از روسیه آمد (عکس)
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران
  • ادعای بحث‌برانگیز درباره حضور «معین» در ایران
  • روایت الجزیره از حضور ایران در قطب جنوب