Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش تیم ملی بوکس ایران گفت: وجود پخش زنده برای رقابت‌های قهرمانی کشور باعث بالا رفتن انگیزه‌ها شد و امیدوام مسئولان ورزش کشور بچه‌های مظلوم بوکس را در مسیر سخت موفقیت تنها نگذارند.

سجاد کاظم‌زاده در گفت و گو با ایسنا، در خصوص سطح فنی رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور بزرگسالان توضیح داد: استان‌ها با همه توان خود در این مسابقات حضور یافتند و نمی‌توان گفت بوکسورهای خوبی حضور نداشتند ولی سطح خیلی بالایی را شاهد نبودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال سطح مسابقات بد نبود و  در برخی اوزان شاهد حضور استعدادهایی بودیم که به نظرم با بیشتر شدن توجهات می‌توان به موفقیت آن‌ها امیدوار بود.

بوکسور تیم ملی همچنین در خصوص وجود پخش زنده برای نخستین بار در رقابت‌های کشوری، توضیح داد: مسلما وجود این مهم برای بوکسورها انگیزه‌های فراوانی را به همراه داشت. بوکسورها برای نشان دادن خود از رسانه ملی انگیزه گرفته و روی رینگ با همه توان مبارزه می‌کردند. آینده‌های بوکس با وجود این پخش زنده امیدوارتر شدند.

او با بیان اینکه راه افتادن لیگ‌برتر نیز می‌تواند برای پیشرفت بوکس مفید باشد، توضیح داد: زمانی که توجه‌ها به این رشته بیشتر شود،‌ علاقه‌مندان هم به سمت آن جذب می‌شوند. لیگ‌برتر می‌تواند نگاه‌های بیشتری را به سمت بوکس برگرداند و وجود آن نیز برای بوکسورها می‌تواند منبع درآمد مختصری باشد. با ریاست جدید روند بوکس بهتر شده و امیدوارم شاهد موفقیت بوکس در سال‌های پیش رو باشیم. در صورتی که مسابقات لیگ باشد بوکسورها می‌توانند خود را بیشتر نشان دهند و در آینده برای کشور خود افتخار آفرینی کنند.

ملی‌پوش سبک وزن بوکس ایران در خصوص زمان برگزاری اردوهای تم ملی نیز گفت: طبق گفته مسئولان قرار است اردوها از اوایل دی‌ ماه آغاز شود اما فعلا زمان دقیقی اعلام نشد. قرار است اردوی خوبی را برگزار کنند و به نظرم تنها نیاز ما در حال حاضر بهتر شدن شرایط مالی و حقوق بوکسورها در اردوهای تیم ملی است. اگر این مشکل نباش ما در داخل کشور مربیان خوبی داریم که می‌توانند بوکسورها را به سطح خوبی برسانند.

کاظم‌زاده همچنین در خصوص جوایز رقابت‌های قهرمانی کشور نیز اظهار کرد: فعلا که به ما چیزی نداده‌اند. قرار نبود میزبان (اهواز) جایزه‌ای بدهد و اگر هم چیزی از سوی استان‌ها به بوکسورها پرداخت شده باشد من بی‌خبرم.

او در پایان، در مورد میزبانی رقابت‌های کشوری بوکس توضیح داد: به هر حال میزبانی در بالاترین سطح ممکن نبود اما اگر می‌خواهیم به موفقیت برسیم باید تحمل کرد. خوابگاه ما خوب بود ولی همیشه مشکلات وجود دارد و در برخی خوابگاه‌ها کمبودهایی حس می‌شد. باید با شرایط کنار آمد و تنها به موفقیت فکر کرد، امیدوارم مسئولان به بچه‌های مظلوم بوکس توجه بیشتری کند تا آن‌ها در این مسیر سخت تنها نباشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بوكس سجاد کاظم زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۹۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سید اسکندر موسوی‌زاده گفت: اغلب عشایر خوزستان به مناطق ییلاقی کوچ کردند و از استان خارج شدند، اما عده‌ای از عشایر شهر‌های دزفول و اندیمشک دچار مشکلاتی شدند.   وی با بیان اینکه جاده‌های عشایری دزفول و اندیمشک بر اثر بارندگی آسیب دیدند، افزود: این شرایط به لوازم چند خانوار عشایری در منطقه پشمینه‌زار اندیمشک خسارت زد و موجب تلف شدن تعدادی از احشام آنها شد.   موسوی زاده می‌گوید: تکمیل جاده‌های عشایری مورد تاکید است که پس از بارندگی اقدام به بازگشایی خواهد شد.   مدیرکل امور عشایر استان خوزستان ادامه داد: جاده‌های عشایری سردشت دزفول و الوار گرمسیری اندیمشک مسدود شدند و مسیر دسترسی به عشایر آیت مناطق قطع شده که در حال حاضر امکان بازگشایی مسیر‌ها وجود ندارد.   وی با تاکید بر اینکه بازگشایی جاده‌های عشایری پس از پایان بارندگی امکان‌پذیر است، گفت: مورد جدی از آسیب به عشایر بر اثر بارندگی گزارش نشده که در صورت اطلاع اقدامات لازم انجام خواهد شد.   به گفته موسوی زاده؛ بازدید از مناطق عشایری که بیشترین میزان بارندگی را در روز‌های اخیر تجربه کردند، همچنان ادامه دارد.   جمعیت جامعه عشایری که در این فصل در خوزستان ساکن هستند حدود ۴۰ هزار خانوار و ۲۰۰ هزار نفر است.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و رم ‌از تلویزیون + شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • این مرد بخاطر شباهت اسمی با یک فرمانده سپاه، ۳ سال در زندان انفرادی بود
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • یوروویژن ۲۰۲۴ زیر سایه تهدیدات تروریستی؛ همه آنچه باید درباره بزرگترین رویداد موسیقی زنده جهان دانست
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان