Web Analytics Made Easy - Statcounter

مأمور اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی فاتب رشوه ده‌ها میلیون تومانی متهمان ارزی را رد کرد. ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ستوان یکم رستگار از مأموران وظیفه‌شناس اداره برخورد با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی فاتب در جریان رسیدگی به یکی از پرونده‌های جرایم اقتصادی با صحت عمل خود ضمن رد رشوه پیشنهادی از سوی متهمان ( 15 سکه تمام) وظیفه قانونی خود را انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این پرونده، تعدادی افراد اقدام به خرید و فروش غیر مجاز ارز در قالب صرافی‌های مجاز می‌کردند.

در همین رابطه سردار علیرضا لطفی؛ رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اهدا لوح تقدیر و هدیه نقدی از صحت عمل مأمور وظیفه‌شناس اداره جرایم اقتصادی این پلیس قدردانی کرد.

دادستان گیلان: یکی از مدیران ثبت اسناد استان به اتهام دریافت رشوه دستگیر شد

انتهای پیام/

R1370/P1014143/S1392,2,21/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس آگاهی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس آگاهی پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۹۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد

سرهنگ  محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، از وجود یک انبار احتکار باتری خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

او افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی قضایی و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازدید از انبار مورد نظر ۳۰۰ عدد باتری قاچاق خودرو را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بیان اینکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، گفت: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند و مالک انبار پرونده را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • به جای افتادن در چرخه باطل اخاذی و باج گیری به کارآگاهان پلیس اعتماد کنید!
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • تشریح دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور؛ دستگیری ۳ متهم اصلی
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور