Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اینکه در برنامه داریم تا در پل های کم تردد از آسانسور استفاده کنیم ، گفت: با توجه به گزارش های پلیس راهور و اورژانس 37 نقطه در سطح شهر برای نصب پل عابر پیاده شناسایی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس ذاکریان در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به پل های عابر پیاده در سطح شهر ، اظهار داشت: تاکنون 50 مورد پل عابر پیاده ثابت در سطح شهر نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با استعلام های گرفته از پلیس راهور و اورژانس ، 37 نقاط حادثه خیز در سطح شهر هم شناسایی شده است که طبق اولویت بندی انجام گرفته شروع به نصب پل عابر در این مکان ها هم کرده ایم.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به پل های عابر پیاده مکانیزه، گفت: قرار است طبق برنامه ریزی 10 پل مکانیزه شود.
وی بیان داشت: اما با توجه به گرانی های اخیر و بالا پایین شدن قیمت ها ، هیچ شرکتی حاضر به قبول انجام این کار نشده است؛ همچنین تا کنون سه مورد مناقصه برای واگذاری این پروژه صورت گرفته است که تاکنون هیچ شرکتی در این مناقصه شرکت نکرده است.
ذاکریان با اشاره به اینکه این اقدام به دلیل وجود تنش های اقتصادی می باشد، ابراز داشت: در تلاش هستیم بجای پل های مکانیزه در مکان های کم تردد از آسانسور استفاده کنیم.
وی خاطرنشان کرد: البته فعلا به صورت آزمایشی این برنامه را فقط در یکی از پل های عابر پیاده اجرا خواهیم کرد اما جایگزینی آسانسور بسیار باصرف می باشد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم افزود: البته در آسانسور افراد کمتری می توانند تردد کنند اما آسانسور برای ویلچر و بردن کالسکه بسیار مناسب می باشد و دارای امنیت بیشتری هم است و هزینه نگهداری کمتری نیز نیاز دارد.


انتهایی پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۹۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تراژدی پیاده‌روهای خاکی در منطقه هشت قم

مدیر منطقه هشت شهرداری قم گفت: به شهروندان پردیسان قول داده‌ایم که در نیمه نخست سال جاری، ۹۰ درصد پیاده‌روهای خاکی را با روکش سیمان اصلاح کنیم.

علیرضا مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم، اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ حدود ۱۶۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی بود که تا حدود ۱۵۰ میلیارد تومان از این مقدار محقق و از نظر پیشرفت فیزیکی ۹۳ درصد پروژه‌ها انجام شده است.

وی افزود: برای سال ۱۴۰۳ بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی در نظر گرفته شده است که ۸۰ میلیارد تومان آن صرف نهضت پیاده‌روسازی می‌شود.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم خاطرنشان کرد: به مردم پردیسان قول داده‌ایم در شش ماه نخست سال، حداقل ۹۰ تا ۹۵ درصد پردیسان را از پیاده‌روهای خاکی به سیمان برسانیم، از سال‌های آینده نیز به سنگفرش و موزائیک فرش تبدیل کنیم.

مظفری اضافه کرد: پیاده‌روهای خاکی در منطقه پردیسان یکی از معضلات شهروندان در سال‌های اخیر بوده که به دلیل کامل اجرا نشدن تعهدات تعاونی‌های مسکن فعال در این منطقه رخ داده است.

وی تاکید کرد: شهرداری قم در سال‌های اخیر تلاش کرده است تا با چشم‌پوشی از انجام نشدن تعهدات از سوی دیگران با اصلاح این پیاده‌روها، شرایط تردد برای شهروندان پردیسان را بهبود ببخشد.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم یکی دیگر از اقدامات برنامه‌ریزی شده برای سال ۱۴۰۲ در پردیسان را تجهیز بوستان‌های جنگلی در این منطقه دانست و گفت: چند مجموعه باغ و فضای سبز جنگلی در منطقه هشت قرار دارد که برنامه‌ریزی شده تا به بوستان شهری با قابلیت استفاده مردم تبدیل شود.

مظفری افزود: این فضای سبز جنگلی معبر، آب و برق و امکانات ندارد که در سال جدید این اقدامات اجرایی خواهد شد و فضای سبز جنگلی به فضای سبز شهری مورد استفاده مردم تبدیل می‌شود.

کد خبر 744369

دیگر خبرها

  • تو پیاده‌روهای شهر چه خبره؟
  • بهترین شهر دنیا برای بازدید با پای پیاده معرفی شد
  • ایجاد ۵۰ محل برای پارک موتورسیکلت‌ها در قلب تهران
  • اینوتکس ایران هم‌گام با تغییراتِ حوزه مدیریت دانش
  • ایجاد ۵٠ محل برای پارک موتورسیکلت‌ها در قلب پایتخت
  • پیاده روی یا دویدن، کدام برای لاغری و کاهش وزن بهتر است؟
  • بیانیه ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا
  • انضباط ترافیکی با طرح برخورد با موتورسواران متخلف
  • پایان تراژدی پیاده‌روهای خاکی در منطقه هشت قم
  • غار نخجیر؛ زیبایی بی‌بدیل خلقت