Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا خامسیان مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ با بیان اینکه جشواره عکاسی از پرندگان مهاجر در روزهای چهارم تا یازدهم آذر با شرکت بیش از ۱۰۰ نفر در دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد، گفت: از تعداد ۱۰۰ شرکت کننده در این جشنواره ۷۶ نفر آثارشان را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند که هیات داوران در دو بخش عکاسی موبایل و عکاسی حرفه ای نفرات اول تا سوم را انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: در بخش عکاسی موبایل آرزو کریمی، مرجان موسوی و مریم نراقی به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند. در بخش حرفه ای نیز محمد حسنی، مهدی حیدر و موسی الرضا رضاییان به ترتیب نفرات اول تا سوم انتخاب شدند. در این بخش از سپیده برازنده قدردانی می شود.

 خامسیان با اشاره به استقبال بانوان از این جشنواره تصریح کرد: شرکت کنندگان در این جشنواره صرفاً از استان تهران نبودند و از دیگر شهرهای ایران در این جشنواره شرکت کردند کما اینکه برگزیده سوم بخش حرفه ای از شهرستان شاهرود بود.

 دبیر اجرایی جشنواره عکاسی از پرندگان مهاجر دریاچه شهدای خلیج فارس به بخش عکاسی موبایل اشاره کرد و گفت: هیات داوران برای نمایشگاه عکس از آثار رسیده ۲۸ اثر در بخش عکاسی حرفه ای و ۸ اثر ارسالی در بخش عکاسی موبایل انتخاب کردند.

 خامسیان در پایان از اعضای هیات داوران این دوره متشکل از مریم قهرمانی زاده، احسان رافتی و امیر گلی پور قدردانی کرد.

کد خبر 4488631 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: پرندگان مهاجر دریاچه خلیج فارس شهرداری منطقه ۲۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی تالاب قره گُل بوکان از پرندگان مهاجر و بومی

رییس اداره حفاظت محیط زیست بوکان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در پی بارش‌های خوب و سیلابی شدن رودخانه سیمینه‌رود، آبگیری تالاب «قره‌گُل» که جزو تالاب‌های فصلی این شهرستان به شمار می‌رود آغاز شده است و هم اکنون بیش از نود درصد آن آبگیری شده است تا از پرندگان مهاجر و بومی میزبانی کند.

 رحیم عبدالکریمی با بیان اینکه از سال گذشته تخصیص حقابه تالاب قره گل محقق شده است افزود: با آغاز احیای این تالاب فصلی در حال حاضر پرندگان آبزی و کنارآبزی مانند فلامینگو، چنگر، مرغابی کله سبز، کاکایی صورتی و خاکستری و پرستوی دریایی به آن وارد شده اند.

اهالی روستای قره گل بوکان نیز در کنار اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان، برای احیا و ماندگاری بیشتر این تالاب فصلی پای کار آمدند و  در این باره کمال بادی عضو شورای روستای قره گل از مشارکت اهالی روستا در ساماندهی و لایروبی و بهسازی کانال‌های ورودی آب از سیمینه رود به این تالاب خبر داد و گفت: این اقدام در سه مرحله اجرا شد.

تالاب قره گُل در ۴۰ کیلومتری جاده بوکان به میاندوآب و در مجاورت روستایی به همین نام این روز‌ها یکی از مقاصد طبیعت گردی علاقمندان محیط زیست و گردشگران است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • تالاب کجی نمکزار نهبندان ۳۰ درصد آبگیری شد
  • آبگیری ۳۰ درصد از تالاب کجی نمکزار نهبندان
  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • میزبانی تالاب قره گُل بوکان از پرندگان مهاجر و بومی
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • اولین جشنواره ملی عکس نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری