Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@21:54:28 GMT

نمایندگان به انتصابات شریعتمداری معترض‌اند

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۰۰۴۴

نمایندگان به انتصابات شریعتمداری معترض‌اند

به گزارش جهان نيوز، مجتبی ذوالنوری نماینده قم و عضو فراکسیون ولایی مجلس در مورد وضعیت این وزارتخانه گفت: انتصابات اخیر آقای شریعتمداری و سفارش پذیری و سهم دهی ایشان در انتصابات پذیرفته نیست و ما شدیداً به این انتصابات در وزارت کار و موارد دیگر معترض هستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: وزیر باید در انتصابات خود تجربه، تخصص و شایسته گزینی را با نگاه به کار و سازمان انجام دهد ولی تاکنون این کار را نکرده است؛ بلکه متاسفانه با تلاش های دیگران و فشارهای بیرونی این انتصابات در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
عضو فراکسیون ولایی مجلس  با بیان اینکه نمایندگان به انتصابات شریعتمداری معترض اند، افزود: آقای شریعتمداری در روز رای اعتماد قول داده بود که انتصابات تخصصی و از بدنه وزارت و مجموعه باشد، بهزیستی یک سازمان حساس است و نباید نگاه سیاسی به آن بشود.
 
وی گفت: قطعاً با وعده هایی که آقای شریعتمداری در مجلس داد ما از ابزار نظارتی استفاده می کنیم و بعد در هفته آینده از ایشان سوال و اگر لازم باشد وی را استیضاح می کنیم؛ وزارت کار وزارت حساسی است که با مستمری بگیران تامین اجتماعی، تحت پوششین بهزیستی و کارگران در ارتباط است و کوچکترین خطایی ضربه جبران ناپذیر به این قشر می زند.
 
به گزارش دانا، برخی رسانه ها روز گذشته از انتصاب وحید قبادی دانا با فشار محمد خاتمی به ریاست سازمان بهزیستی خبر دادند. 
وضعیت این روزهای سازمان تامین اجتماعی، انتصاب معاون تعاون فاقد رزومه و مطرح شدن یک گزینه رسانه ای و فاقد تخصص به ریاست صندوق بازنشستگی نگرانی نمایندگان را در مورد آینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پی داشته است.

منبع: دانا

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۰۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان

به گزارش خبرآنلاین ناصر کنعانی با بازنشر ویدئویی از خشونت پلیس آمریکا بر علیه دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی، در این نوشته خود آورده است: انتشار تصاویر تأسف‌بار از برخورد خشن پلیس آمریکا با اساتید دانشگاهی حامی#فلسطین و معترض به سیاست حمایتی آمریکا از رژیم جنایتکار صهیونیستی، فاصله میان شعار و عمل در رفتار دولت آمریکا را در معرض قضاوت جهانی قرار داده است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899868

دیگر خبرها

  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • مجلس در این هفته| ساماندهی اجاره و اصلاح مالیات بر سوداگری
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود