Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند - ایرنا - رئیس اورژانس اجتماعی خراسان جنوبی گفت: همسرآزاری در رتبه دوم آسیب ‌های اجتماعی بوده که بیشترین تماس با اورژانس اجتماعی استان از این آسیب است.

به گزارش ایرنا حسین اردنی روز سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان بیرجند افزود: کودک خیابانی بی خانمان در این شهرستان وجود ندارد اما کودکان کار داریم که با دستور قضایی در مراکز بهزیستی نگهداری می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه کودکان نگهداری شده جزو کودکان بدسرپرست هستند تصریح کرد: جدا کردن بی مورد کودکان از خانواده عواقب جبران ناپذیری برای جامعه به دنبال خواهد داشت.
رئیس اورژانس اجتماعی خراسان جنوبی گفت: آسیب های اجتماعی مربوط به یک دستگاه نیست و همه مدیران باید در این حوزه احساس مسئولیت کنند.
وی رسیدگی به آسیب های اجتماعی را بسیار مهم دانست و گفت: افراد در معرض آسیب یا آسیب دیده اجتماعی از قبیل خشونت خانگی، اختلافات خانوادگی حاد، کودکان و همسران آزاردیده، کودکان خیابانی و کار، دختران و پسران فراری از منزل، اقدام به خودکشی، متقاضیان طلاق و سایر افرادی که در شرایط حاد و بحرانی قرار دارند از گروه های هدف مراکز اورژانس اجتماعی هستند که به آنان خدمات ارایه می شود.
اردنی افزود: خدمات سیار اورژانس اجتماعی، مرکز مداخله در بحران های فردی و اجتماعی، خط 123 و پایگاه خدمات اجتماعی از جمله مراکز اورژانس اجتماعی است.
وی بیان کرد: سامانه تلفنی 123 در استان به صورت شبانه روزی فعال است و شهروندان می توانند در صورت بروز آسیب در حوزه های اجتماعی با این شماره تماس بگیرند.
اورژانس اجتماعی از سال 1387 در خراسان جنوبی آغاز به کار کرد.
3215*3028

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آسيب اجتماعي همسرآزاري اورژانس 123

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۰۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در جلسه بررسی طرح‌های عمرانی از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت گفت: وزارت نفت در سفر اول رئیس جمهور ۸۵۰ میلیارد ریال و در سفر دوم ۲ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های عمرانی استان تعهد مشارکت دارد که ۶۱۰ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات سفر اول پرداخت شده است.

او افزود: مصوبات سفر اول رئیس جمهور از محل مسئولیت اجتماعی وزارت نفت ۸۵ درصد اجرایی شده است.

عباس زاده با تأکید بر تسریع در روند پرداخت اعتبارات وزارت نفت در زمینه تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه تمام استان، اظهار کرد: هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال برای تأمین تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه بیرجند نیاز است که قرار شد ۳۷۰ میلیارد ریال آن از سوی وزارت نفت در اسرع وقت پرداخت شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: خراسان جنوبی اولین استان در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان‌ها بود، پس باید در زمینه تخصیص اعتبارات هم در سطح کشور پیش‌رو باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • تاکید نماینده ولی فقیه بر رسیدگی بیشتر مسئولان به آسیب های اجتماعی
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • غربالگری شنوایی ۱۱هزار نوزاد در خراسان شمالی
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی