Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس احتمال بازگشت هم‌تیمی فرانسوی سابقش به تورین را قوت بخشید. ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، به دنبال ملاقات مینو رایولا، مدیر برنامه‌های پل پوگبا با سران یوونتوس که شایعاتی را درباره احتمال مذاکره طرفین برای برگرداندن این بازیکن فرانسوی به بیانکونری به وجود آورد، پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی یووه هم به این شایعه دامن زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیبالا در صفحه توئیترش تصویری از خود در کنار پل پوگبا منتشر کرده است که آنها را در حالت شادی گل قدیمی‌شان در یوونتوس نشان می‌دهد.

پوگبا تابستان سال 2016 با قراردادی به ارزش 105 میلیون یورو به منچستریونایتد رفت، اما امسال به دلیل بروز اختلافات شدید میان او و ژوزه مورینیو تصور، روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و انتظار می‌رود که در آینده‌ای نه چندان دور از شیاطین سرخ جدا شود.

فوتبال جهان| جزئیات جدید درباره انتقال رونالدو به یوونتوس از زبان مندز

 

یووه با مدیر برنامه‌های پوگبا هم ملاقاتی داشته است که البته گفته می‌شود محور اصلی مذاکرات آنها تمدید قرارداد مویس کین بوده اما ظاهراً در حاشیه این اتفاق آنها صحبت‌هایی هم درباره پوگبا داشته‌اند.

پست دیبالا در توئیتر با استقبال گروه زیادی از هواداران یووه مواجه شده است و بسیاری از آنها درخواست برگرداندن این بازیکن فرانسوی را از بانوی پیر داشته‌اند.

انتهای پیام/

R1015163/P1015145/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط یوونتوس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۰۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلونسو بالاتر از یووه، سلتیک، اینتر و رئال!

به گزارش ورزش سه، پنجشنبه شب تاریخ ساز شد و با گل تساوی دیرهنگام جرمی فریمپونگ مقابل به وستهام در لیگ اروپا، از شکست گریخت و به تساوی رضایت داد. این در شرایطی است که تنها چند روز پس از کسب اولین قهرمانی خود در بوندسلیگا، آن هم در دل تاریخ ۱۱۹ ساله خود لورکوزن به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کرده و با توجه به حضور در مراحل نهایی جام حذفی آلمان، کسب سه گانه برای آنها دور از دسترس نیست. 

تیم‌های شگفتی ساز همیشه با یک رکورد خودشان را در تاریخ جاودانه می‌کنند و تساوی لورکوزن مقابل نماینده انگلستان به معنای ۴۴ بازی متوالی شکست ناپذیری بود؛ رکوردی که طولانی‌ترین شکست ناپذیری در تاریخ فوتبال از آغاز قرن ۲۱ است. 

در طی ۱۱ سال اخیری که بایرن مونیخ به قهرمانی در بوندسلیگا عادت پیدا کرده بود، شاید درصد کمی از مردم این شانس را برای لورکوزن قائل بودند که آنها نوار قهرمانی‌های پی در پی باواریایی‌ها را پاره کنند.

تیم ژابی آلونسو از این نظر از رکورد تاریخی یوونتوسِ کونته با ۴۳ بازی پیاپی شکست ناپذیری عبور کرد (می ۲۰۱۱ تا می ۲۰۱۲) و اکنون آنها رکورددار‌ طولانی‌ترین روند شکست ناپذیری تاریخ در بین تیم‌های پنج لیگ معتبر اروپایی هستند. (۳۸ برد و ۶ تساوی)

لورکوزن برای رسیدن به این رکورد، بارها با گل دقایق پایانی به بازی برگشت. این تیم آلمانی در ۱۰ بازی اخیر خود، ۱۱ گل بعد از دقیقه ۸۰ به ثمر رسانده است.

ژابی آلونسو در یک فصل ایده آل حالا تیمش را در صدر ۵ تیم شکست ناپذیر جهان فوتبال قرار داده که قرار است آنها را بررسی کنیم.

طولانی‌ترین رکوردهای شکست ناپذیری در قرن بیست و یکم

یوونتوس فصل ۲۰۱۱/۱۲ - ۴۳ بازی 
شاگردان آنتونیو کونته در بیانکونری فصل فوق العاده‌ای داشتند که در آن ۴۳ بازی متوالی شکست ناپذیر بودند. آنها تیمی بودند که در پیش فصل بسیار نوسان داشتند و در بازی‌های پیش فصل هم برابر میلان و هم برابر اسپورتینگ لیسبون شکست خوردند. با این حال دون انتونیو کونته فوق العاده کار کرد؛ تیم آنها در اروپا حضور نداشت و شاید این موضوع بسیار به آنها کمک کرد اما در واقعیت آنها اگر ناپولی را در فینال کوپا ایتالیا شکست می‌دادند، آنها یک فصل شکست ناپذیر را تجربه می‌کردند.

سلتیک فصل ۲۰۱۶/۱۷ - ۴۲ بازی
برند آن راجرز پس از فصل تلخی که در لیورپول داشت، هدایت سلتیک را بر عهده گرفت و آنها در این فصل از مسابقات فوتبال اگرچه در لیگ قهرمانان اروپا ۳ شکست و سه تساوی را تجربه کردند اما با پایان مسابقات اروپایی، با توجه به حضور در سه تورنمنت لیگ اسکاتلند، کاپ اسکاتلند و لیگ کاپ اسکاتلند توانستند در ۴۳ بازی متوالی شکست ناپذیر باشند.

اینتر فصل ۲۰۰۴/۰۵ - ۴۰ بازی
در فصولی که آنچلوتی با میلان جام‌های اروپایی این تیم را اضافه می‌کرد، مانچینی در آن سوی شهر میلان قصد داشت یک تیم شکست ناپذیر بسازد. او مسیر درستی را انتخاب کرده بود و موفق شده بود تا هفته بیست و پنجم لیگ و همچنین با نگاه به دیدارهای کوپا ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا فرم شکست ناپذیر خودش را حفظ کند اما به یکباره همه چیز تغییر کرد. اینتر در طی دو هفته قرار بود ۳ بازی مقابل میلان انجام دهد، از دیدار برگشت در لیگ تا دو بازی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا!
حاصل به دست آمده در این سه بازی بسیار برای نراتزوری تلخ است، سه داربی و سه شکست باعث شد آمال آرزوهای اینتر خراب شود و مانچینی در پایان فصل تنها به بالا بردن جام کوپا ایتالیا بسنده کند و در تورنمنت‌های دیگر برای میلان جذاب آنچلوتی ایستاده، آنها را تشویق کند.

رئال مادرید ۲۰۱۶/۱۷ - ۴۰ بازی
از عجیب‌ترین فصل‌های مادرید بود. آنها با حضور زین الدین زیدان تا هفته شانزدهم لیگ شکست ناپذیر بودند، در جام حذفی تا مرحله یک چهارم نهایی پیشروی کردند و در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سوپرکاپ اروپا و جام باشگاه‌های جهان عملکرد بی عیب و نقصی از خودشان به اجرا گذاشتند. اگرچه باز هم شکست‌ها به یکباره از راه رسیدند؛ آنها در دو بازی متوالی مقابل سویا در لیگ و پس از آن برابر سلتاویگو در جام حذفی شکست خوردند تا شرایط برای لوس بلانکوس تغییر کند. آنها مسیر قهرمانی‌شان عوض نشد اما از دست رفتن یکی از پنج جام فصل، حسرت کسب سه گانه را به دل آنها گذاشت. آنها در لیگ، لیگ قهرمانان، سوپر کاپ و جام باشگاه‌های جهان قهرمان شدند اما این کلکسیون با جام قهرمانی کوپادلری تکمیل می‌شد.

دیگر خبرها

  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • بازگشت حمید لولایی به محله خانه به دوش بعد از ۲۰ سال؛ خانه‌ای وجود ندارد + ویدئو
  • علی دایی تکذیب کرد؛ اصلا و ابدا مذاکره‌ای برای بازگشت به پرسپولیس نداشته‌ام
  • اولین واکنش علی دایی به بازگشت به پرسپولیس
  • پیانیچ: الگری مقصر نتایج و عملکرد یوونتوس نیست؛ جدایی از رم برایم دردناک بود
  • صدای پای علی دایی در پرسپولیس | شایعه تمدید با اوسمار دروغ است!
  • آلونسو بالاتر از یووه، سلتیک، اینتر و رئال!