Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@01:22:17 GMT

دستگیری اعضای باند حرفه ای سرقت لوازم خودرو در مشهد 

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۰۲۹۶

دستگیری اعضای باند حرفه ای سرقت لوازم خودرو در مشهد 

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کاظم تقوی ظهر سه شنبه در حاشیه دستگیری اعضای باند سرقت لوازم خودرو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس ازدریافت گزارش سرقت های سریالی خودرو و قطعات و لوازم خودرو و اعلام شکایت تعدادی مالباخته موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تیم های دایره تجسس کلانتری  نجفی که بیشترین وقوع سرقت ها در حوزه استحفاظی این کلانتری رخ داده بود به طور پوششی، کنترل و مراقبت های نامحسوس خود را در حالی آغاز کردند که با توجه به سرنخ های موجود، عاملان سرقت های شبانه چهره زنی شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد:تیم های دایره تجسس کلانتری نجفی در این ماموریت ضربتی ۲ عامل اصلی سرقت باطری، وسایل خودرو و دوچرخه از پارکینگ های منازل مسکونی را شناسایی و آنها را در حال سرقت دستگیر کردند.

وی گفت: ۲ متهم ۲۷ و ۳۲ ساله در تحقیقات اولیه تاکنون به ۱۰۰ فقره سرقت باطری، رینگ و لاستیک خودرو و سرقت دوچرخه اعتراف و پلیس در بازرسی از مخفیگاه آنان هشت حلقه رینگ و لاستیک، ۱۱ عدد باطری، ۴ دستگاه دوچرخه و دیگر وسایل سرقتی را کشف کرد.

تقوی گفت:ماموران کلانتری نجفی همچنین در این عملیات عضو دیگر این باند را که با خودروی پراید مرتکب سرقت های شبانه لوازم داخل خودروهای سواری می شد نیز پس از کنترل و مراقبت های پوششی دستگیر و این متهم نیز به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کرد و تحقیقات از این فرد نیز ادامه دارد.

کد خبر 4488690

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۰۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ فقره سرقت در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، سرکلانتر شرق پلیس مشهد گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی شبانه قطعات و محتویات داخل خودرو در محدوده بلوار مصلی، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.   سرهنگ رضا صاحبکار افزود: در بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت ها، مشخص شد سرقت‌ها توسط زن و مردی جوان با یک دستگاه پژو پارس پلاک مخدوش در ساعات اولیه بامداد صورت می‌گیرد.   وی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری مصلی با بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ها و با همکاری گشت‌های پیشگیری انتظامی، در مناطق آسیب پذیر اقدام به گشت زنی هدفمند کردند تا این که موفق شدند متهمان را در محدوده خیابان عمار یاسر مشاهده و در اقدامی ضربتی دستگیر کنند.   این مسئول انتظامی افزود: در بازرسی از خودرو متهمان، ۷۰ متر کابل برق و دو حلقه زاپاس، دو عدد جک و سه دستگاه ضبط و پخش کشف شد.   سرکلانتر شرق پلیس مشهد تصریح کرد: متهمان ۳۴ و ۴۰ ساله که هر دو معتاد هستند، در مواجهه با تصاویر به دست آمده از آن‌ها در محل‌های جرم، به هفت فقره سرقت کابل‌های برق و ۱۸ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو‌های سواری در سطح شهر مشهد اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور
  • دستگیری و احضار اعضای باند تولید و اتتشار محتوای مبتذل در بوشهر
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • دستگیری معتاد متهم به ۴۰ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کشف ۲۵ فقره سرقت در مشهد
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور