Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - مایکل کریک در پی اخراج ژوزه مورینیو از سرمربیگری شیاطین سرخ به عنوان مربی موقت این تیم معرفی شد. ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، پس از اینکه باشگاه منچستریونایتد ژوزه مورینیو را به دلیل تداوم نتایج ضعیف از سمت سرمربیگری این تیم اخراج کرد، شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» خبر داد این باشگاه انگلیسی مایکل کریک را به عنوان سرمربی موقت شیاطین سرخ معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش‌های منتشر شده قرار است کریک تنها یک هفته هدایت سرخپوشان منچستر را برعهده بگیرد و مربی موقتی که تا پایان فصل هدایت این تیم را عهده‌دار خواهد شد، از بیرون از این باشگاه خواهد آمد.

مورینیو: منچستریونایتد فعلی با ایده‌آل‌های من فاصله دارد

همچنین گفته می‌شود باشگاه منچستریونایتد  یک مدیر فوتبال نیز استخدام خواهد کرد تا اوضاع نقل‌وانتقالات باشگاه را برعهده بگیرد، وظیفه‌ای که در حال حاضر برعهده اِد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه منچستریونایتد است.

انتهای پیام/

R1015161/P1015145/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ژوزه مورینیو منچستریونایتد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ژوزه مورینیو منچستریونایتد ژوزه مورینیو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۰۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی فوتبال جهان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، از سرمربیگری زیدان در من یونایتد تا دلیل غیبت موراتا مهاجم اتلتیکومادرید در لالیگا را در بسته حواشی فوتبال جهان مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • کانادایی‌ها به دنبال استخدام سولسشایر
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • حواشی فوتبال جهان
  • مسئولیت فنی تیم تراکتور موقتا در برعهده دستیار یحیی
  • ساعت بازی منچستریونایتد و شفیلدیونایتد امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر