Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@21:41:24 GMT

مزد فعلی فقط ۲۸ درصد هزینه ها را پاسخگوست

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۰۴۴۷

مزد فعلی فقط ۲۸ درصد هزینه ها را پاسخگوست

نماینده کارگران در شورای عالی کار در توئیتی نسبت به واکنش خیریه نذر اشتغال نوشت:خیریه نذر اشتغال اصفهان با امضای ۶۰ نماینده طرح حذف قانون حداقل دستمزد در روستاها را در مجلس پیگیری می کنند. مزد فعلی فقط۲۸درصد هزینه هاست. ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸ اقتصادی کار آفرینی و اشتغال نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، علی خدایی، نماینده کارگران در شورای عالی کار در واکنش به خیریه نذر اشتغال معتقد است که زیرپاگذاشتن حقوق بنیادین کارگران به بهانه اشتغال‌زایی و رفع بیکاری، سوءاستفاده از فضای موجود و استیصال نیروی کار است و راهی به ظاهر خیرخواهانه برای استثمار و بهره کشی از نیازمندان باز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 علی خدایی طی توئیتی نوشته است: خیریه نذر اشتغال اصفهان با امضای 60 نماینده طرح حذف قانون حداقل دستمزد در روستاها را در مجلس پیگیری می کنند. مزد فعلی فقط28درصد هزینه هاست.

 

 انتهای پیام/

R1012189/P1012122/S7,82/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اشتغال‌زایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اشتغال زایی اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۰۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید به همه لحظات عمر خود رنگ خدایی ببخشیم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ماندگاری شامگاه یکشنبه در مراسم شکرانه خدمت خادمان در ایام ماه مبارک رمضان گفت: خادمی در حقیقت استخدام در دستگاه خداوند و اهل بیت علیهم السلام است.

این کارشناس دینی بیان کرد: در دستگاه اهل بیت علیهم السلام محدودیت سنی وجود ندارد و همگان می توانند در این آستان به خادمی پردازد.

وی افزود: دستگاه اهل بیت علیهم السلام نیازمند خادم ندارد و این ما هستیم که به این امر نیاز داریم و باید عمر خود را در این آستان بابرکت صرف کنیم و لحظات خود را رنگ خدایی ببخشیم.

این کارشناس مذهبی اضافه کرد: هیچ دستگاهی به اندازه دستگاه اهل بیت علیهم السلام مزد و اجر نمی دهد و در این مکتب انسان برای خود توشه آخرت و بهشت را بر می دارد و بصیرت، برکت، عافیت و عاقبت بخیری از ثمرات خدمت در دستگاه اهل بیت علیهم السلام است.

حجت الاسلام ماندگاری گفت: باید دعا کنیم که هم در دنیا و هم در آخرت با اهل بیت عصمت و طهارت محشور باشیم و هر چقدر انسان نسبت به خادمی خود با بصیرت و آگاه باشد اثرات آن بیشتر خواهد بود.

وی اضافه کرد: انسان نمی داند که مرگ او کی فرا می رسد و به همین دلیل باید مراقب بود تا فرصت اندک زندگی با مراقبت همراه باشد.

حجت الاسلام ماندگاری ادامه داد: باید حق خدمت در آستان مقدس حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها را به خوبی بجا بیاوریم و البته همه عالم حرم اهل بیت علیهم السلام است و انسان می تواند در هر کجا به مردم و مخلوقات کمک کند و آنرا به حساب خادمی در درگاه اهل بیت علیهم السلام بگذارد.

کد خبر 6084840

دیگر خبرها

  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • نماینده کارگران ساختمانی : بیمه ۴۰۰ هزار نفر در دولت رئیسی قطع شد
  • مدیریت صحیح بانک مرکزی در شرایط فعلی / احتمال اصلاح نرخ دلار
  • باید به همه لحظات عمر خود رنگ خدایی ببخشیم
  • تعیین نماینده‌ای ویژه برای ساماندهی نیرو‌های کار خارجی
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • مخبر: رویه فعلی ثبت سفارش واردات کالا و تخصیص ارز باید تغییر کند
  • تحقق ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال خراسان رضوی
  • مخبر: رویه فعلی ثبت سفارش و تخصیص ارز باید تغییر کند