Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-24@03:47:41 GMT

سیستم گرمایشی غیراستاندارد بازهم حادثه آفرید

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۰۴۹۱

سیستم گرمایشی غیراستاندارد بازهم حادثه آفرید

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، علی مرادی  اظهار کرد: پیش‌دبستان و دبستان غیردولتی دخترانه اسوه حسنه ساعت 9 صبح امروز دچار آتش‌سوزی شد.وی افزود: علت آتش‌سوزی، استفاده از چراغ نفتی برای گرم کردن یکی از کلاس‌های درس بود. با وجود آنکه استفاده از این چراغ‌ها و بخاری‌های چکه‌ای ممنوع است اما مدرسه از آن استفاده می‌کرد و بر اثر آتش‌سوزی چراغ نفتی و سرایت آتش به کلاس درس 4 دانش‌آموز دچار سوختگی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرادی ادامه داد: این مدرسه در شهر زاهدان قرار داد و به دلیل اینکه بخشی از شهر گاز ندارد این مدرسه نیز گاز نداشت و از چراغ نفتی برای گرم کردن بچه‌ها استفاده می‌کردند.

مدیر روابط عمومی اداره آموزش‌وپرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: یک دانش‌آموز پیش‌دبستانی و سه دانش‌آموز کلاس اولی دچار سوختگی شده‌اند که حال دو نفر وخیم بوده و در آی سی یو بستری هستند و درصد سوختگی بالاست.مرادی بیان کرد:‌معاون درمان وزیر بهداشت عصر امروز برای رسیدگی تخصصی به دانش‌آموزان به زاهدان می‌آید.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرهنگ علیرضا رضایی افزود: ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی در خصوص وقوع حادثه رانندگی در محور طبس به اصفهان بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه تریلی که از طبس به اصفهان در حرکت بوده با یک شتر برخورد و شتر به مسیر مقابل پرت شد  افزود:در همین مدت تریلی های پشت سر نیز با یکدیگر برخورد کردند  که بر اثر این سانحه ۶ نفر مجروح شدند و با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود:  علت تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • مصدومیت ۳ دانش آموز آملی براثر تصادف
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • شناسایی ۲هزار و ۵۰۰ واحد صنفی با فاضلاب غیراستاندارد/همه بیمارستان‌های مشهد سیستم پیش‌تصفیه ندارند
  • خیس بودن کف کارگاه خیاطی، حادثه آفرید
  • ۱۵ اردیبهشت زمان ثبت نام کلاس اولی‌ها در استان سمنان است
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی مدارس آذربایجان غربی
  • 13 هزار دانش آموز امسال به کلاس های درس بازگشتند
  • ساماندهی تجهیزات گرمایشی و سرمایشی ۱۱۸ مدرسه آذربایجان غربی
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی