Web Analytics Made Easy - Statcounter

شفر و دستیارانش توانستند حقوق عقب افتاده خود را از باشگاه دریافت کنند و با رفع مشکل خروج از کشور، راهی کشورهایشان می‌شوند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم فوتبال استقلال در حالی آخرین دیدار معوقه خود را در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال برگزار کرد که در نهایت آبی پوشان با هدایت وینفرد شفر توانستند با کسب ۲۵ امتیاز رده پنجم جدول نیم فصل اول را به اتمام برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با این وجود شفر پس از برگزاری آخرین دیدار تیمش تمرینات آبی پوشان را دنبال کرد تا جاییکه طبق صلاح دید سرمربی آلمانی تمرینات تیم تعطیل و بازیکنان در حال حاضر به استراحت و انجام تمرینات اختصاصی می‌پردازند.

با توجه به تعطیلی تمرینات استقلال شفر و دستیاران خارجی تیم در تهران حضور دارند و این نفرات به دلیل اینکه منتظر دریافت حقوق عقب افتاده خود بودند در نهایت توانستند با حضور در محل باشگاه مطالبات خود را دریافت کنند.

به هر ترتیب شفر یک ماه و دستیاران او ۳ ماه حقوق عقب افتاده داشتند و تا زمانی که خارجی‌های تیم دریافتی از مدیران باشگاه نداشتند نمی‌توانستند ایران را ترک و راهی کشورهایشان شوند، اما با پیگیری مدیران باشگاه، شفر و دستیاران او حدود ۷۰ هزار دلار دستمزد خود را گرفتند و مربیان استقلال با انجام کار‌های خروج از کشور به کشورهایشان می‌روند و دیگر مشکلی ندارند.

شفر حدود ۵۰ هزار دلار و فیلیپ و کولی نیز حدود ۶۰۰۰ تا ۶۵۰۰ دلار از مدیران ماهیانه دریافتی دارند. ساشا شفز نیز همچون مربیان دیگر از استقلال دستمزد دریافت می‌کند.

ساشا فرزند شفر نیز زودتر از سرمربی تیم راهی کشورش شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خبر خوش برای شفر باشگاه استقلال دستیاران شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۰۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری، سردار سلمان امیری عصر امروز بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودروهای عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

وی افزود: مأموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلوگرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلوگرم حشیش، جمعاً به مقدار ۱۱۰ کیلوگرم، سه جفت پلاک سرقتی و دو جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

امیری ادامه داد: در این عملیات چهار قاچاقچی بازداشت، دو دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

کد خبر 6088095

دیگر خبرها

  • به نام خدا، گل برای تراکتور!
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • خطیر: خوشحالم واگذاری استقلال در زمان مدیریت من رقم خورد + فیلم
  • فیلم| مراسم واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی‎ های خودرو دُبی بعد از سیل | بنز و لامبورگینی به چه روزی افتاده اند! |‌ تصاویر
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت