Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازیار غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در حال حاضر در بعضی از نقاط استان گیلان شاهد بارش باران هستیم، اظهارکرد: آسمان غالب مناطق استان گیلان ابری است.

وی با بیان اینکه دمای هوای شهر رشت مرکز استان گیلان نیز ۱۱ درجه سانتی‌گراد و رطوبت نسبی ۹۸ درصد است، افزود: الگوی حاکم بر نقشه‌های هواشناسی بیانگر این بوده که بارش باران امروز و فردا در استان گیلان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامی با اشاره به اینکه این سامانه بارشی از فردا تضعیف و از ناپایداری هوا کاسته می شود، گفت: در ساعات آینده همچنان شاهد بارندگی و وزش باد و از عصر و شب امروز نیز انتظار کاهش ناپایداری را داریم.

وی با بیان اینکه وضعیت هوای استان گیلان برای فردا نیز علاوه بر کاهش ناپایداری با کاهش ابر از جمله در نواحی جنوبی استان همانند شهرهای منجیل و رودبار همراه خواهد بود، بیان‌کرد: در نواحی جلگه ای آسمانی نیمه ابری تا ابری، مه آلودگی، بارش پراکنده باران همراه با کاهش ابر پیش بینی می شود.

غلامی با اشاره به اینکه روند کاهشی ابر در صبح پنجشنبه بیشتر خواهد بود، ادامه داد: با نزدیک شدن به عصر پنجشنبه دوباره شاهد افزایش ابر بوده و سامانه سرد و بارشی در منطقه تقویت می شود. برای غروب این روز انتظار افزایش بارش‌ها را داریم.

وی افزود: بارش‌ها در روز جمعه در نواحی کوهستانی و ارتفاعات به صورت برف و در نواحی جلگه‌ای به صورت باران خواهد بود. به بیشینه ارتفاع موج دریای برای امروز ۲ متر و مواج و طوفانی و برای فعالیت‌های مرتبط شرایط مناسبی ندارد.

کد خبر 4488612

منبع: مهر

کلیدواژه: رشت هواشناسی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۰۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران تا فردا بارانی است

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی تهران، طی امروز و فردا (۴ و ۵ اردیبهشت‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران و رگبار پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا (۴ و ۵ اردیبهشت‌ماه) با نفوذ سامانه بارشی آسمان استان نیمه ابری تا ابری و در بعضی ساعات همراه با بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

فردا به‌تدریج از شدت ناپایداری‌ها کاسته می‌شود و از روز پنجشنبه (۶ اردیبهشت‌ماه) تا اوایل هفته آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

از روز پنجشنبه روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۵ اردیبهشت‌ماه) ابری و بارش پراکنده، به‌تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۶ اردیبهشت‌ماه) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه‌های آبعلی ۳۶ میلیمتر، دماوند ۲۴.۹ میلیمتر، فیروزکوه ۱۰.۳ میلیمتر، میگون ۹.۹ میلیمتر، لواسان ۶.۱ میلیمتر، فرودگاه امام (ره) ۵.۲ میلیمتر، سنجش آلودگی فیروزکوه ۵.۱ میلیمتر، فرودگاه مهرآباد ۵ میلیمتر، ورامین ۲.۹ میلیمتر، شهریار ۲.۸ میلیمتر، شمیرانات- اقدسیه ۲.۳ میلیمتر، شرق تهران ۲.۳ میلیمتر، چیتگر ۲ میلیمتر و ژئوفیزیک ۱.۴ میلیمتر بارش دریافت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور
  • خراسان رضوی بارانی می شود
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان
  • بارش باران با چاشنی رعدوبرق در کرمان
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • تهران تا فردا بارانی است
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان