Web Analytics Made Easy - Statcounter

سال گذشته به دلیل تصادف اتوبوس کاروان راهیان نور در محور «اقلید» به «یاسوج» این محور جهت عبور کاروان‌ها بسته شده بود، با پیگیری‌های صورت گرفته با پیگیری ها انجام شده این مسیر بازگشایی شد.

به گزارش ایسنا، علیرضا سیاه‌پور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس، با بیان این‌که سلامت و جان همه مسافرین جاده‌ای برای این سازمان حائز اهمیت است، توضیح داد: محور مواصلاتی اقلید به یاسوج به دلیل میان‌بر بودن و فاصله کمتر نسبت به سایر جاده‌های استان به یاسوج، مسیر عبور کاروان‌های راهیان نور شمال استان است که به دلیل تصادف در سال گذشته از سوی دادستان شهرستان آباده به‌عنوان مدی‌العموم بسته شده بود که با پیگیری‌های صورت گرفته بازگشایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در جلسات کمسیون حمل و نقل جاده‌ای استان فارس این موضوع پیگیری شد و بعد حضور کارشناسان هفت نفره کشوری در این مسیر و ارائه نظرات کارشناسی و با هماهنگی پلیس راهور استان و رفع نقص این جاده، این محور برای عبور اتوبوس کاروان‌های راهیان نور مهیا شده است و تردد در آن بصورت شبانه‌روزی آزاد است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استان فارس دانش آموزان راهيان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۰۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور عصر امروز در حاشیه این بازدید گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ روح الله حسین زاده بیان کرد: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

کد خبر 6088044

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • محور هراز بازگشایی شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد