Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@17:30:04 GMT

رسمی: اخراج ژوزه مورینیو از منچستریونایتد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۰۶۶۳

رسمی: اخراج ژوزه مورینیو از منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، شروع ضعیف در لیگ برتر ، اختلاف 19 امتیازی با لیورپول صدرنشین و فاصله گرفتن با کسب سهمیه، سرانجام باعث شد تا آقای خاص جایگاه خود را روی نیمکت یونایتد از دست بدهد. یونایتد تنها 6 پیروزی در لیگ به دست آورد که از ضعیف ترین آمار آنها در چندین سال اخیر بود. رابطه بین مورینیو و اد وودوارد، مدیر اجرایی یونایتد نیز شکراب شده بود و با عدم جذب مدافعان مورد نظر آقای خاص در تابستان، این موضوع کاملا مشهود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حقیقت باشگاه معتقد بود که بازیکنانی که در فهرست مورینیو برای دفاع وسط در نظر گرفته شده اند، کمکی به تیم نخواهند کرد. سپس موضوع پوگبا به میان آمد. مورینیو بازوبند کاپیتانی را از او گرفت و در تمرینات روز بعد از شکست مقابل دربی کانتی در جام اتحادیه، با او دچار درگیری لفظی شد. او  معتقد بود که ذهنیت و رویکرد پوگبا به هیچ وجه مناسب یونایتد نیست.

 

 

 

 

او از ابتدای فصل با شرایط تیمش هماهنگ نبود. در همان ابتدا، آماده سازی یونایتدی ها در پیش فصل را «بسیار بد» خوانده بود زیرا بسیاری از بازیکنانش پس از جام جهانی مدت زیادی استراحت کرده بودند و به اردو اضافه نمی‌شدند.

 

پس از شکست 3-0 مقابل تاتنهام، وقتی انتقادات و فشارها رو به اوج گرفتن بود، او تاکید کرد که «احترام، احترام، احترام» می‌خواهد ولی در نهایت، شرایط آنطور که ژوزه می‌خواست پیش نرفت.

 

 

 

 

در دو فصل کاملی که سرمربی پرتغالی هدایت یونایتد را برعهده داشت، موفق شد قهرمانی لیگ اروپا، لیگ اتحادیه و کامیونیتی شیلد را با یونایتد به دست آورد و در فصل گذشته نیز نایب قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد. آقای خاص جانشین لوئیس فان خال شده بود و 364.3 میلیون پوند در مدت زمان حضورش، صرف 8 خرید کرد.

 

زین الدین زیدان، یکی از گزینه های جانشینی او در یونایتد خواهد بود. او که رئال را در تابستان ترک کرده، هنوز هدایت تیمی را برعهده نگرفته است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۰۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده بشریت به روابط چین و آمریکا بستگی دارد

رئیس‌جمهوری چین تاکید کرد تا زمانیکه روابط پکن و واشنگتن براساس احترام متقابل باشد این روابط گسترش خواهد یافت،همچنین آینده بشر به این روابط بستگی دارد.

به گزارش مشرق، رئیس جمهوری چین در دیدار با جمعی از تجار آمریکایی گفت: رفاه مردم چین و آمریکا و به روابط پکن و واشنگتن بستگی دارد که آیا آنها با هم همکاری خواهند کرد یا اینکه با هم مقابله می کنند.

وی افزود: تا زمانی که دو طرف به هم احترام بگذارند و برای همزیستی مسالمت آمیز و منافع متقابل همکاری کنند روابط پکن-واشنگتن روبه گسترش خواهد بود.

روابط چین و آمریکا در سال های اخیر با تنش های زیادی همراه بوده است. روابط واشنگتن با تایوان، مهمترین موضوعی است که تنش ها بین دو کشور را افزایش داده است.

آمریکا از چین به عنوان مهمترین رقیب اقتصادی خود یاد می کند و با بستن تعرفه های سنگین روی کالاهای چینی و جلوگیری از صادرات فناوری به این کشور، تلاش می کند مزیت اقتصادی خود را در مقابل این قدرت نوظهور اقتصادی حفظ کند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • هشتگ یونایتد: حمله فضای مجازی به فوتبال واقعی!‏
  • حتی فکر اخراج تن‌هاخ هم اشتباه است
  • پرسش و پاسخ جالب تیری آنری و جیمی کرگر؛ بهترین سرمربی تاریخ فوتبال کیست؟
  • آینده بشریت به روابط چین و آمریکا بستگی دارد
  • مورینیو می‌خواهد سرمربی رونالدو شود!‏
  • مورینیو: در ساختار اشتباه نباید نقش فراتر از مربی ایفا کرد؛ می‌خواهم انتخاب درستی داشته باشم
  • میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر
  • مذاکرات مثبت منچستریونایتد با یوفا برای دریافت مجوز حضور در اروپا
  • ماجراهای سفری عجیب در قصه جزیره ناشناخته
  • احترام نظامی سروش رفیعی در تولد ۳۴ سالگی