Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-19@02:38:22 GMT

فوت نوزاد ۹ ماه بر اثر بلعیدن شیشه

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۰۶۶۸

به گزارش ایلنا، سرهنگ حسین مافی رییس کلانتری ۱۶۴ قائم درباره جزییات این خبر گفت: ساعت ۲۳ شب گذشته ماموران کلانتری از مسمومیت یک نوزاد ۹ ماهه با خبر شدند که به بیمارستان مسیح دانشوری منتقل شده بود.

وی افزود: پس از حضور ماموران از طریق کادر درمانی متوجه می شوند دقایقی قبل نوزاد فوت کرده است.

سرهنگ مافی در ادامه بیان داشت: مادر نوزاد در بیمارستان بوده و اظهار کرده با پدرش فرزندشان را به مرکز درمانی آوردند و پدر از ترس وارد بیمارستان نشده و به خانه رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کلانتری تصریح کرد: مادر نوزاد در تحقیقات اولیه اظهار داشت شوهرش به ماده روانگردان شیشه اعتیاد دارد و پک مشمایی مواد را زیر بالشش گذاشته و به سرویس بهداشتی رفته بود که نوزاد آن را بلعید و زمانی که شوهرش از سرویس خارج شد دنبال مواد می‌گشت که ناگهان دیدیم نوزادمان بد حال شد که پدرش دو دستی به سرش می‌زد و به من می گفت بدبخت شدیم مواد را خورد که سریعا به بیمارستان انتقال دادیم.

سرهنگ مافی در خاتمه بیان داشت: حسب دستور مقام محترم قضایی سریعا ماموران کلانتری به محل سکونت وی اعزام شدند و نسبت به دستگیری وی اقدام کردند که جزییات بیشتر متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توده‌ چهار کیلوگرمی از شکم بیمار شوشی خارج شد

رئیس بیمارستان نظام مافی شوش گفت: توده چهار کیلوگرمی با تلاش گروه جراحی بیمارستان نظام مافی از شکم بیمار شوشی خارج شد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شوش، احسان هدایتی روز شنبه بیان کرد: بیمار خانمی با ۵۸ سال سن با علایم درد در ناحیه شکم و لگن و تورم کل شکم به بیمارستان نظام مافی مراجعه کرد که پس از بررسی‌های اولیه وجود توده تخمدان این بیمار تشخیص داده شد.

وی ادامه داد: این بیمار توسط تیم پزشکی این بیمارستان جراحی و توده‌ای با وزن چهار کیلوگرم با اندازه ۲۴ سانتی متر از داخل تخمدان چپ بیمار به صورت کامل بدون آسیب به احشای شکم، روده و عروق بزرگ داخل شکم خارج شد.

هدایتی گفت: تیم پزشکی در این عمل جراحی چند ساعته با تلاش و دقت کافی و همراهی سایر کارکنان اتاق عمل بیمارستان توانست با موفقیت این عمل جراحی حیاتی را برای نجات جان بیمار انجام دهد.

بیمارستان نظام مافی بصورت میانگین روزانه ۲۰ عمل جراحی در تخصص های مختلف، زنان، ارتوپدی، مغز و اعصاب، جراحی عمومی و تخصص‌های مهم دیگر انجام می‌دهد.

دیگر خبرها

  • بازداشت عاملان پرتاب نارنجک به سمت ماموران پلیس در چهارشنبه سوری
  • کشف ۱۷ کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه
  • کشف ۱۷ کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه با یک سوداگر مرگ در تهران
  • عاملان پرتاب نارنجک به سمت ماموران پلیس در چهارشنبه سوری بازداشت شدند
  • بازداشت عاملان پرتاب نارنجک دستی به سمت ماموران پلیس
  • بازداشت عاملان پرتاب نارنجک دستی به سمت ماموران پلیس در چهارشنبه‌سوری
  • دستگیری عاملان مجروحیت مامور پلیس در آخرین چهارشنبه سال
  • دستگیری عاملان مجروحیت مامور در آخرین چهارشنبه سال
  • خروج توده ۴ کیلویی از شکم بیمار ۵۸ ساله در شوش
  • توده‌ چهار کیلوگرمی از شکم بیمار شوشی خارج شد