Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سنندج - ايرنا - رئيس مرکز مديريت راه هاي اداره کل راهداري، حمل و نقل جاده اي کردستان گفت: راه ارتباطي 100 روستاي اين استان بر اثر بارش برف مسدود شده و راهداران مشغول بازگشايي اين راه ها هستند.

دانش زندي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا با بيان اينکه بارش برف امروز راه ارتباطي 292 روستاي اين استان را مسدود کرده بود، اظهار داشت: با تلاش راهداران تا کنون راه ارتباطي 192 روستا بازگشايي شده و ارتباط 100 روستا همچنان قطع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: روستاهايي که ارتباط آنها قطع است در شهرستان هاي کامياران، مريوان، سنندج و ديواندره قرار دارند و بيش از 300 راهدار متشکل از اهالي روستاها به عنوان بخش خصوصي و نيروهاي راهداري مشغول بازگشايي اين مسيرها هستند.
زندي افزود: تلاش مي شود با بسيج تمام امکانات راه ارتباطي اين روستاها امروز بازگشايي شود و در نهايت تا عصر در صورت پايدار بودن وضعيت جوي اين عمليات به اتمام برسد.
وي يادآور شد: از آغاز بارش برف در کردستان، راهداران علاوه بر برف روبي حدود 2 هزار کيلومتر از راه هاي بين شهري را با استفاده از يک هزار و 200 تن نمک و شن برف روبي کرده اند.
زندي تاکيد کرد: هم اکنون تردد در تمام مسيرهاي بين شهري به صورت روان در جريان است اما همراه داشتن زنجير چرخ و ديگر ملزومات سفر در زمستان از سوي رانندگان وسايل نقليه ضروري است.
به گزارش ايرنا، کردستان داراي 725 راهدار شامل 475 راهدار رسمي و 250 راهدار بخش خصوصي است که حدود 600 تن از اين راهداران شامل 350 نفر با استفاده از 300 دستگاه ماشين آلات برف روب در جاده هاي بين شهري و 250 نفر نيز با 200 دستگاه ماشين آلات در جاده هاي فرعي و روستايي استان مستقر مي شوند.
راهداران استان کردستان در طرح زمستاني بيش از هشت هزار و 500 کيلومتر از راه هاي استان را تحت پوشش قرار مي دهند که شامل يک هزار و 900 کيلومتر در مسيرهاي بين شهري و 6 هزار و 600 کيلومتر در راه روستايي است.
استان کردستان در يک منطقه سرد و کوهستاني واقع شده و هر سال بارش باران در اين استان از اوايل پاييز شروع مي شود.
همچنين جاده هاي بين شهري اين استان داراي 38 گردنه برفگير و جاده هاي روستايي نيز داراي 66 گردنه برفگير است.
3034/9102
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده چالوس ۱۲ و ۱۴ فروردین به سمت شمال مسدود است

رییس پلیس راه کشور گفت: مسیر جنوب به شمال در محور چالوس به تهران روز ۱۲ و ۱۴ فروردین مسدود است. در محور هراز و چالوس ترافیک نیمه سنگینی را شاهد هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: انتخاب

 

tags # پلیس راهنمایی و رانندگی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • جاده چالوس ۱۲ و ۱۴ فروردین به سمت شمال مسدود است
  • سقوط سنگ در جاده کندوان + جزئیات
  • تخریب راههای ارتباطی روستای بولان دماوند بر اثر سیل
  • قطع راه ارتباطی کلواری فلارد پس از باران شدید
  • عملیات بازگشایی راه خلخال به پونل آغاز شد
  • جاده بابا میدان - گچساران پرترددترین محور ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد
  • جاده بابا میدان - گچساران پرترددترین محور ارتباطی استان
  • ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد
  • ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد/ اسکان ۶۱ مسافر در معمولان
  • اسکان اضطراری ۲۰ مسافر در چهارمحال و بختیاری