Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر جدید کشورمان در کویت با اشاره به اینکه سلام رئیس جمهور ایران را به امیر کویت ابلاغ کردم افزود: تهران بی صبرانه منتظر سفر امیر کویت است.

به گزارش ایسنا، محمد ایرانی، سفیر جدید ایران در کویت بعد از تقدیم استوارنامه خود به امیر کویت در گفت‌وگو با روزنامه الرای گفت: در دیدار با امیر کویت استقبال گرم ایشان را حس کردم و این دیدار در فضایی مثبت و پر از دوستی و برادری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنچه مسولان ایرانی می بینند حکمت و تدبیر امیر کویت در برخورد با مسائل منطقه و تجربه او در رابطه با مسائل بین المللی است.

سفیر جدید کشورمان با تقدیر از نقش حکیمانه امیر کویت و تلاش های او در ایجاد ثبات و امنیت در منطقه گفت: سلام حسن روحانی، رئیس جمهور ایران را به امیر کویت ابلاغ کردم و گفتم که تهران بی صبرانه منتظر اوست تا ارتباط میان دو کشور همسایه و مسلمان تقویت شود.

به گزارش ایسنا، سفیر جدید ایران در کویت دیروز(دوشنبه) طی مراسم رسمی در کاخ« البیان »استوارنامه خود را به« شیخ صباح الاحمد» امیر کویت تقدیم کرد. در این مراسم شیخ صباح الاحمد الصباح ضمن خوشامدگویی  به سفیر کشورمان در آغاز ماموریت رسمی وی گفت : ایران را به عنوان همسایه خود در منطقه می دانیم و به توسعه و گسترش همکاری سودمند با تهران علاقمند هستیم.

سفیر کشورمان درکویت پس از تقدیم استوارنامه خود ضمن ابلاغ سلام ریاست محترم جمهوری کشورمان به شیخ صباح الاحمد ،روابط دو کشور را دوستانه و برادرانه توصیف کرد.

محمد ایرانی خاطرنشان کرد که ثبات و امنیت منطقه از اهمیت فوالعاده ای برای جمهوری اسلامی ایران برخوردار است و تحقق این امر بدن همکاری کشورهای منطقه امکانپذیر نیست.

سفیر کشورمان تاکید کرد :تهران ایمان دارد که امنیت و ثبات کشور ارتباط تنگاتنگی با ثبات منطقه به خصوص امنیت کشورهای همسایه دارد.

در این دیدار امیر کویت با تاکید بر ضرورت برقراری  آرامش  در منطقه ابراز امیدواری کرد که در چارچوب گفتگوها مشکلات منطقه حل و فصل شود .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایران و کویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۰۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیل هنیه و زیاد نخاله با قالیباف دیدار کردند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دقایقی قبل با حضور در بهارستان با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس مجلس صبح امروز با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز دیدار داشت.

هنیه روز سه‌شنبه ۷ فروردین به تهران سفر کرده است، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو داشت؛ وی همچنین روز گذشته با حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

هنیه در این سفر با علی‌اکبر احمدیان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی و زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه نیز دیدار کرده است.

این دیدار‌ها در شرایطی صورت گرفته که شورای امنیت سازمان ملل به تازگی قطعنامه برقراری آتش بس فوری در غزه را به تصویب رسانده است.

به گزارش آنا،  اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز که روز سه‌شنبه ۷ فروردین به تهران سفر کرده است، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو داشت.

رئیس دفتر سیاسی حماس و هیئت همراه روز گذشته با حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

هنیه در این سفر با علی‌اکبر احمدیان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی و زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه نیز دیدار کرده است.

این سفر در شرایطی صورت گرفته است که شورای امنیت سازمان ملل به تازگی قطعنامه برقراری آتش بس فوری در غزه را به تصویب رسانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی پدل ایران در مسابقات ۸۰ هزار دلاری امارات
  • سخنگوی وزارت دفاع چین: رزمایش مشترک با ایران و روسیه برای امنیت منطقه مهم است
  • رزمایش ایران، چین و روسیه برای امنیت منطقه مهم است
  • عرصه امنیت زیرساخت رشد تولید در کشور است
  • اسماعیل هنیه و زیاد نخاله با قالیباف دیدار کردند
  • اسماعیل هنیه با دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار کرد
  • ملی پوشان فوتبال ایران از فردا در تمرینات باشگاهی
  • اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران و روسیه در تهران
  • شورای امنیت: قطعنامه آتش بس غزه الزام آور است
  • هشدار تند ایران به کویت درباره میدان آرش