Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@21:40:16 GMT

تخصص دانشجویان و طلاب درحل مشکلات جامعه موثر است

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۰۷۷۶

تخصص دانشجویان و طلاب درحل مشکلات جامعه موثر است

گناوه-ایرنا- مدیر حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) گناوه گفت: وجود استعداد و تخصص های دانشجویان و طلاب این فرصت بی نظیر را بوجود آورده که با بسط آن در میان سایر اقشار، خلاها و کمبود ها را با سرعت بالاتری برطرف تا جامعه آرمانی در کوتاه ترین زمان محقق شود.

سیده زهرا موسوی نسب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی گناوه افزود: به نظر می رسد نبود تحلیل و بررسی وحدت و انسجام و گاهی سطحی نگری ها، کج سلیقگی و کارآیی نداشتن شخص یا اشخاصی باعث تحقق نیافتن اصل هدف شود که این موارد در پیرامون محیط دانشگاهی و حوزوی این شهرستان نیز کم و بیش شاهد بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: وحدت و همبستگی حوزه و دانشگاه باتوجه به جایگاهی که این 2مرکز در پیشبرد اهداف اسلامی و مباحث علمی مرتبط با فرهنگ اسلام ناب با داشتن سرمایه و استعدادهای قابلیت دار دارند موضوعی مهم در ماموریت این دو نهاد است که الزام آور و باید تقویت شود.
مدیر حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) گناوه افزود: تبیین و تشریح لزوم همبستگی بین حوزه و دانشگاه برای دانش آموختگان، استفاده از اساتید مجرب و متخصص و دلسوز به مسائل کلان اجتماعی و فرهنگی، نخبه پروری در فضای این 2 مرکز می تواند مسیر این ماموریت مهم را هموارتر کند.
وی اظهارداشت: انسجام، وحدت، هماهنگی و همکاری اصولی در مباحث جاری در فضای حوزه و دانشگاه، تاثیرات خوبی را در سطح جامعه در مدت زمان کوتاهی رقم خواهد زد.
موسوی نسب گفت: بازخوانی حوادث سالهای قبل و پس از وقوع انقلاب اسلامی، شخصیت ها و چهره هایی را همچون شهید دکتر مفتح به ما شناسانده که در راه علمی و الهی این مرز و بوم و انقلاب جان خود را تقدیم کرده اند.
مدیر حوزه علمیه الزهرا(س) گناوه افزود: شهید آیت الله دکتر مفتح همانگونه که در راه پیوند علمی و اسلامی حوزه و دانشگاه از هیچ تلاشی فرو گذاری نکرد، امروز بار سنگین این مهم بر عهده همه مراکز آموزشی و پژوهشی در سطح حوزه و دانشگاه است تا آرمان بلند امام راحل و مقام معظم رهبری با سرعت و دقت بیشتری طی و به موفقیت های والا و عظیم تری نایل شویم.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای دو حوزه علمیه خواهران و برداران و سه دانشگاه پیام نور، علمی کاربردی و آزاداسلامی است.
6043/6164

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوزه و دانشگاه تخصص وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۰۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جامعه دانشگاهی آزاد کرمانشاه در اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکا

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، در پی برخورد خشونت بار پلیس آمریکا با استادان و دانشجویانی که نسبت به جنایات رژیِم صهیونیستی در فلسطین و حمایت سردمداران آمریکا از این جنایات تحصن و اعتراض کرده بودند جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه با صدور بیانیه این جنایات را محکوم و اعلام همبستگی خود را با دانشجویان آزادی جهان اعلام کردند.
متن این بیانیه بدین شرح است:
این روزها با وجود بایکوت خبری گسترده شاهد انتشار تصاویری تأسف‌برانگیز و شرم‌آور از سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین در کشوری هستیم که با سیاست‌های حمایتی و ضدبشری از جنایات رژیم منفور صهیونیستی، مدعی آزادی بیان و حمایت از حقوق بشراست.
تصاویری که به روشنی مؤید رفتارهای متناقض دولت آمریکاست چرا که از یک طرف خود را مهد آزادی بیان و رعایت حقوق بشر معرفی می‌کند و از طرف دیگر بی رحمانه استادان دانشگاه و دانشجویان را به جرم حمایتِ مدنی از مردم مظلوم غزه، سرکوب، تهدید و اخراج می‌کند.
ما جامعه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه ضمن محکوم کردن جنایات رژیم جعلی صهیونیستی، حضور و اعتراضات شجاعانه و بشر دوستانه دانشگاهیان آمریکا و مواضع همدلانه آنان در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین و غزه قهرمان را حمایت نموده، سرکوب این قشر فرهیخته توسط پلیس و دولت آمریکا که مؤید حمایت همه‌جانبه از جنایات رژیم منحط صهیونیستی است قویاً محکوم می کنیم.


هیئت رئیسه، استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه

انتهای خبر/

کد خبر: 1228931 برچسب‌ها کرمانشاه دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • طلبه‌های جوان و افتخارآفرینان المپیاد‌های علمی در آمل تجلیل شدند
  • حرمت‌گزاری به مقام والای استاد، باید بیش و پیش از هر آیینی مدنظر باشد
  • استفاده از نیروهای متدین در دانشگاه از کارهای استاد مطهری بود
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • بیانیه جامعه دانشگاهی آزاد کرمانشاه در اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکا
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • اعلام آمادگی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای همکاری با مجمع تقریب
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است