Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: بعد از حواشی که پیرامون درگیری لفظی یکی از نمایندگان مجلس و کارمند گمرک ایجاد شده و حتی کار به درخواست استیضاح وزیر امور اقتصاد و دارایی رسید، فرهاد دژپسند دستور بررسی ویژه در ارتباط با موضوع فیلم منتشر شده در این رابطه را صادر کرد.

ماجرا از این قرار است که درازهی، نماینده سراوان عنوان کرده که" ۴۵ دقیقه جلوی در گمرک جلویش را گرفته بودند و فحش‌های بدی به وی دادند و وی را عصبانی کردند".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او البته با کشانده شدن جریان به مجلس، خواستار برخورد منطقی با موضوع شده است.

این در حالی است که واکنش‌ها به برخورد پیش آمده بین کارمند گمرک و نماینده مجلس به اینجا ختم نشده و حتی برخی نمایندگان بحث استیضاح وزیر اقتصاد و همچنین برکناری رئیس گمرک و حراست آن را نیز مطرح کرده‌اند.

آنطور که وزارت اقتصاد در واکنش به جریان پیش آمده به ایسنا اعلام کرده است، فرهاد دژپسند - وزیر اقتصاد - دستور بررسی ویژه در اتباط با موضوع فیلم پخش شده پیرامون حضور نماینده سراوان در گمرک را صادر کرده تا واقعیت ماجرا شفاف‌سازی شود.

در عین حال وزیر اقتصاد تاکید کرده که در صورت محرز شدن تخلف از سوی یکی از کارکنان گمرک، بر اساس رویه حاکم بر وزارتخانه در دوره مدیریت وی که اصل بر احترام و رعایت شئونات تعامل محترمانه و کریمانه با همه ارباب رجوع‌ها اعم از مردم و مقامات و مدیران به ویژه نمایندگان مردم در مجلس است، قطعا عذرخواهی خواهیم کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: نماینده سراوان درگیری لفظی فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس زدن دست کلوپ: صلاح دعوا را شروع کرد!‏

به گزارش "ورزش سه"، تصاویر تلویزیونی نشان می‌دهد یورگن کلوپ ‏و محمد صلاح پیش از درگیری لفظی در کنار خط درحالیکه مشخص ‏است علاقه‌ای به دست دادن ندارند با هم دست می‌دهند. انتشار ‏این تصاویر باعث شده سناریوی جدیدی درباره علت درگیری لفظی ‏سرمربی و ستاره لیورپول مطرح بشود. ‏

محمد صلاح در جریان باخت لیورپول مقابل اورتون در دربی ‏مرسی‌ساید عملکرد خوبی نداشت و وقتی امروز یورگن کلوپ او را ‏نیمکت‌نشین کرد مشخص بود که صلاح از این موضوع خوشحال ‏نخواهد شد. ‏

درحالیکه تنها 10 دقیقه به پایان بازی امروز لیورپول مقابل وستهم ‏باقی مانده بود کلوپ دستور داد صلاح به جای لوئیس دیاز وارد زمین ‏بشود. اما درحالیکه ستاره مصری لب خط منتظر بود با کلوپ درگیری ‏لفظی پیدا کرد و در نهایت داروین نونیز بود که او را آرام کرد تا اوضاع ‏بدتر نشود. ‏

در تصاویر جدیدی که منتشر شده کلوپ را در حالی می‌بینیم که ‏یورگن کلوپ به سمت صلاح می‌رود و سعی دارد با او دست بدهد ‏ولی ستاره مصری دست سرمربی‌اش را پس می‌زند. با اصرار کلوپ ‏صلاح با دلخوری با او دست می‌دهد. کاملا شل و از سر اجبار. کلوپ ‏که گویا از این حرکت صلاح عصبانی شده به سمت او برگشته و ‏چیزی می‌گوید. عصبانیت شدید صلاح از این لحظه آغاز می‌شود و ‏البته مشخص است که کلوپ هم در حال صبحت با او است. ‏

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ (فیلم)
  • پس زدن دست کلوپ: صلاح دعوا را شروع کرد!‏
  • پس از درگیری جنجالی با کلوپ؛ محمد صلاح: اگر حرف بزنم، آتش به پا خواهد شد!
  • فیلم| درگیری لفظی صلاح و کلوپ لب خط!‏
  • (ویدیو) درگیری لفظی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • درگیری لفظی ستاره لیورپول با سرمربی؛ صلاح خطاب به کلوپ: سکوت! / فیلم
  • ببینید | اظهارات تکان‌دهنده یک نماینده مجلس؛ بزرگان ما برای درمان مریضی‌شان سریع به اروپا می‌روند اما برای اقتصاد بیمار نه!
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی