Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، به گزارش خبرگزاری رویترز، یک انبار بزرگ پارچه در شهر تولوکای مکزیک در آتش سوخت.

این آتش سوزی در پنجمین شهر بزرگ مکزیک به وقوع پیوسته است و گفته می‌شود این حادثه تعدادی مصدوم هم داشته و یکی از این مصدومان به علت مشکلات تنفسی به بیمارستان منتقل شده است.

هنوز دلیل این آتش سوزی مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: آواره شدن ساکنان یک ساختمان به دلیل آتش سوزی + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   حریق در بازار پارچه فروش‌ها + فیلم  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۰۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار اکتان‌های بنزین قاچاق در شهرری

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند که مقادیری کالای خارجی در انباری در مهدی آباد شهر ری، تخلیه و دپو شده است. همچنین در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که کالای خارجی از غرب کشور به این مکان منتقل و دپو شده تا در سطح بازار توزیع شود.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در ادامه با مقام قضایی هماهنگی‌های لازم را انجام داده و پس از اخذ مجوز اقدام به بازرسی از محل مذکور کردند که در جریان آن مشخص شد محل یک باب انبار کالای بازرگانی است، اما کالا‌های داخل آن در سامانه انبار‌ها ثبت نشده است. همچنین ماموران مشاهده کردند که مقادیر انبوهی کالا‌های خارجی از نوع اکتان بنزین به مارک STORM تحت لیسانس کشور آلمان در محل دپو شده است که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مطابقتی با کالا‌های مکشوفه نداشته و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی است.

به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ کالا‌های قاچاق کشف شده شامل ۱۲ هزار عدد قوطی اکتان بنزین ۲۵۰ میلی لیتری به مارک STORM تحت لیسانس کشور آلمان بوده که حدود ۲۵ میلیارد ریال ارزش ریالی داشت.

افشاری با بیان اینکه پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شد، گفت: متهم نیز به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در این خصوص نیز همچنان ادامه دارد.

منیع:ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • احتمال وقوع آتش سوزی در مراتع به دلیل غنی شدن پوشش گیاهی منطقه
  • ونزوئلا سفارتش در اکوادور را تعطیل کرد
  • (ویدئو) آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز
  • مهار آتش سوزی انبار کالا در شیراز
  • فیلم| آتش سوزی یک انبار در میدان مهارت شیراز
  • ببینید | اولین تصاویر از آتش‌سوزی انبار محصولات در میدان مهارت شیراز
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز
  • آتش سوزی گسترده در انبار کالا در شیراز
  • کشف انبار اکتان‌های بنزین قاچاق در شهرری