Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@08:28:08 GMT

(ویدیو) اعتراض سروش رفیعی به کی‌روش

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۱۰۰۱

سروش رفیعی اعتقاد دارد شجاع خلیل زاده باتوجه به نمایش‌های خوبی که با پیراهن پرسپولیس ارائه کرد، شایستگی حضور در جام ملت‌ها را داشت.   تعداد بازدید : 16 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
به گزارش ورزش سه، شجاع خلیل زاده دو سه سالی است که از مدار کارلوس کی‌روش خارج شده و علی رغم نمایش‌های قابل قبول در تیم پرسپولیس، از رسیدن به پیراهن تیم ملی باز مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیل زاده کاندیدای جدی جام ملت‌های ۲۰۱۵ و جام جهانی ۲۰۱۸ نیز به حساب می‌آمد، اما به این تورنمنت‌ها نیز راه نیافت و بعید به نظر می‌رسد تا زمانی که کی‌روش در ایران باشد، او به تیم ملی دعوت شود.

اما نکته جالب حمایت تمام قد یکی دیگر از شاگردان سابق کی‌روش از شجاع خلیل زاده در این موضوع است. سروش که یکی از فانتزی باز‌های فوتبال ایران به شمار می‌رود، همچون دیگر بازیکنان این چنینی نتوانست جایگاه خود در تیم ملی را پیدا کند و امروز با صراحت دوست و همبازی اش شجاع خلیل زاده را بازیکنی با شایستگی حضور در تیم ملی دانست و از عدم دعوت او، انتقاد کرد.

پرسپولیسی‌ها پیش از جام جهانی اعتقاد داشتند کی‌روش باید سیدجلال حسینی را به تیم ملی دعوت کند و اکنون نیز اعتقاد دارند خلیل زاده باید جزو ۲۳ بازیکن حاضر در جام ملت‌ها می‌بود. خلیل زاده به جز چند اشتباه فردی در این دو سال جزو بازیکنان خوب پرسپولیس بوده و این فصل هم در بازی با ماشین سازی و ذوب آهن گل‌های سه امتیازی برای پرسپولیس به ثمر رساند.

البته باید این را هم در نظر گرفت که کی‌روش با سید مجید حسینی، مرتضی پور علی گنجی، پژمان منتظری و... سال هاست که کار میکند و شاید وارد کردن یک بازیکن جدید به این چرخه در آستانه جام ملت ها، تصمیم منطقی از نظر او نبوده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: سروش رفیعی تیم ملی کیروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۱۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه خوی و  پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی حضور یافتند و محفل انس با قرآن کریم برگزار کردند و به روح این شهیدان بزرگوار و شهدای شاخص حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق توسط رژیم صهیونیستی هدیه کردند.

شهروند خرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مدارس روستای منصوری + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • نوه امام خمینی: اندیشه‌های امام به‌طور هدفمند تحریف می‌شود /یک مورخ باید شجاع باشد و از پروپاگاندای رسانه‌ای نترسد
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی