Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@08:56:16 GMT

دفترچه‌های بیمه الکترونیکی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۱۰۰۸

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز البرز، جوانشیر افزود: اکنون بیش از ۴۰۰هزار نفر جمعیت بیمه شده در استان البرز است و حدود ۳۰۰هزار نفر هم بیمه شده سازمانی هستند که در البرز ساکن و به آنها خدمت می شود. 
سعید جوانشیر افزود: نظارت بر موسسات به صورت مستقیم و غیرمستقیم از سوی اداره نظارت انجام می شود که با بررسی عملکرد الکترونیکی نسخه های آنها کنترل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: دفترچه های بیمه که قرار است حذف و الکترونیکی شود از استان کرمان آغاز شده و به مرحله نهایی نزدیک است و از بهمن ماه نیز هر استان پایلوت می شود تا کار الکترونیکی شدن دفترچه های بیمه انجام شود و از سال۹۸ دفترچه حذف خواهد شد.
جوانشیر گفت: اکنون در قسمت بستری در سیستم بیمارستان های دانشگاهی دفترچه های بیمه حذف شده است و بصورت استحقاق سنجی با ارائه کد ملی به کارها رسیدگی می شود‌.
مدیرکل بیمه سلامت استان البرز ادامه داد: سالانه حدود ۱۰۰هزار درخت برای تولید دفترچه های بیمه قطع و مصرف می شود و با الکترونیکی شدن بیمه این مشکل نیز برطرف می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: البرز بیمه خدمات بیمه ای سلامت کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۱۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می کند.

وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رییس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می شود.

کد خبر 6088285

دیگر خبرها

  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ دقیقا کی منتشر می‌شود؟
  • اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در فارس
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می شود
  • جزییات آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در کنکور ۱۴۰۳
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی