Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، سید اسدالله هاشمی با 53 ماه سابقه حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل شرکت در عملیات های والفجر 8 ، خیبر، کربلای 4 و جزیره مجنون را در کارنامه دارد.
فرماندهی پشتیبان ناوتیپ 14 کوثر، فرماندهی آماد و پشتیبانی تیپ 214 امیرالمومنین و فرماندهی پشتیبانی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از فعالیت های او در دوران خدمت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیکر پاک این رزمنده سالهای شور و حماسه امروز از فرودگاه بوشهر  تشییع و پیکر وی بعد از ظهر امروز از بردخون تا گلزار شهدای روستای آبکش تشییع و خاکسپاری می شود.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم به همین مناسبت پیام تسلیتی صادر کرده است.
در پیام سردار علیرضا تنگسیری آمده است: برادر معزز سید اسدالله هاشمی با تلاش مستمر و شبانه روزی در خدمت رسانی و انجام مسئولیت های مختلف با جدیت کوشید.وی با دلی آکنده از محبت اهل بیت دعوت حق را لبیک گفت و در جوار رحمت الهی آرام گرفت.  
     
 
 
 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: تشییع پاسدار هاشمی بوشهر بردخون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۱۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مادر شهیدان گرامی در اسلام آباد غرب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، پیکر ملک ظهرابی مادر شهیدان گرامی عصر روز گذشته پس از تشییع در اسلام آبادغرب در جوار فرزندان شهیدش در روستای باسکله درانبار به خاک سپرده شد.
شهیدان والامقام «تیمور و قادر گرامی» در سال ۱۳۶۵ در عملیات مرصاد به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی در زادگاهش + فیلم
  • تشییع پیکر شهید مدافع وطن گلستانی در زادگاهش
  • استقبال از پیکر شهید نجاتی نیا در ستاد فرماندهی مرزبانی استان گلستان +فیلم
  • پیکر شهید جانباز ۷۰ درصد در مشهد تشییع شد
  • استقبال از پیکر شهید نجاتی نیا در ستاد فرماندهی مرزبانی استان گلستان
  • پیکر مطهر جانباز شهید در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • تشییع پیکر مادر شهیدان گرامی در اسلام آباد غرب
  • تشییع شهید جانباز ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس در مشهد
  • پیکر شهید مدافع حرم تشییع شد
  • تشییع پیکر مطهر جانباز معزز ۷۰ درصد در مشهد