Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، با بهره برداری از این تسهیلات، مشتری شعبه بیرجند بانک، قادر شد، با تهیه مواد اولیه و ماشین آلات مورد نیاز خود و بهره برداری از ذخایر معدنی، به تولید پور اندولوزیت که نوعی ماسه نسوز در آجر سفال است، بپردازد.
گفتنی است؛ تسهیلات اشتغالزایی روستایی با مشارکت بنیاد برکت و معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری به عنوان دو ضلع یک مثلث و بانک پارسیان به عنوان ضلع سوم، مثلث توانمند و حرفه ای برای تامین مالی طرح های منجر به اشتغالزایی، برای مناطق محروم و روستایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در راستای  اجرای این فرآیند، کارگروه های تخصصی در استانداری ها تشکیل شده که ضمن بررسی حرفه ای درخواست ها، طرح های هدفمند و با درجه اشتغالزایی بالا را تصویب و به بانک ارجاع می دهند. در ادامه نیز با نظارت بر چگونگی مصرف اعتبار در طی مراحل اجرای این پروژه ها، تلاش     می شود که منابع تخصیص یافته درمحل مصرف خود به درستی صرف شود.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۱۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی مناسبی برای بهره‌برداری از معادن قم وجود ندارد

استاندار قم گفت: برنامه‌ریزی مناسبی برای بهره‌برداری از معاون وجود ندارد و نیازمند برنامه منظم هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سید محمد آقامیری امروز _ یکشنبه بیست‌وهفتم اسفند _ در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قم با انتقاد بر اینکه درآمد معدنی استان قم چندان زیاد نیست، اظهار کرد: در برخی استان‌ها معادن نصف هزینه تملک دارایی سرمایه‌ای استان را تأمین می‌کند اما در قم چنین نیست که باید به دنبال راهکار برای آن بود.

وی با بیان اینکه بیشترین صادرات استان مربوط به معادن فلزی است، افزود: باید سال آینده انرژی بیشتری بر روی معادن گذاشت و برنامه‌ریزی مناسبی برای بهره برداری از معاون وجود ندارد که نیازمند ایجاد برنامه منظم است.

استاندار قم خاطرنشان کرد: بدترین استان‌ها سالیانه به طور متوسط هزار میلیارد تومان از مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها درآمد دارند، البته قم زیر ۱۰۰ میلیون تومان مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها را دارد.

افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم

آقامیری با اشاره به اقدامات شهرداری قم در بهبود وضعیت سیما و منظر شهر اظهار کرد: در این جلسه لازم می‌دانم از زحمات سقائیان‌نژاد تشکر کنم، مجموعه مدیریت شهری از ابتدای حضور بنده در استان تا امروز تعاملاتشان با ما افزایشی بوده و در مسائل بهبود فضای سیما و منظر شهر، ساخت سالن‌های ورزشی و سایر موضوعات مدیریت استان را همراهی کردند.

وی با اشاره به اهتمام دولت در حوزه فرهنگ افزود: از شهرداری خواستیم بودجه فرهنگی شهرداری را به هزار میلیارد تومان برساند و در هر بخشی که بخواهد در حوزه سیما و منظر شهر و محتواهای فرهنگی آن را هزینه کند.

استاندار قم گفت: گذشته کل بودجه فرهنگی شهرداری ۴۰ میلیون تومان بود اما با بررسی اینکه مسائل فرهنگی در اولویت استان قرار دارد، آن را به ۵۰۰ میلیارد تومان رساندند.

آقامیری افزود: از شهرداری خواستیم بودجه فرهنگی امسال را به هزار میلیارد تومان برساند و در هر بخشی که بخواهد در حوزه سیما و منظر شهر و محتواهای فرهنگی آن را هزینه کند.

کد خبر 736933

دیگر خبرها

  • اعطای بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان ضمانت‌نامه به دانش‌بنیان‌ها/ افزایش ۱.۸برابری ارائه تسهیلات در سالی که گذشت
  • اعطای بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان ضمانت‌نامه به دانش‌بنیان‌ها/افزایش ۱.۸برابری ارائه تسهیلات در سالی که گذشت
  • تصویب بیش از ۱۸۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی تبصره ۱۸ در حوزه ارتباطات
  • اشتغالزایی ۶۰ هزار نفری با انعقاد قرارداد توسعه ۶ میدان نفتی
  • پرداخت ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در هرمزگان
  • برنامه‌ریزی مناسبی برای بهره‌برداری از معادن قم وجود ندارد
  • میزان تحقق تعهدات اشتغال در استان بوشهر به ۱۳۵ درصد رسید
  • پرداخت ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در استان بوشهر
  • اعطای بیش از ۶ میلیارد تومان وام مشاغل خانگی در شبستر
  • اعطای بیش از ۶ میلیارد تومان وام مشاغل خانگی به متقاضیان شهرستان شبستر