Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@18:34:22 GMT

مهاجم کم کیفیتی که از لیست خرید استقلال خارج شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۱۱۰۸

به گزارش ایلنا،سفر امیرحسین فتحی به امارات و مذاکره او با مدیر برنامه‌های ابراهیم توره باعث شد تا شایعاتی درباره احتمال جذب این بازیکن که کارنامه موفقی داشته، مطرح شود. هر چند سرپرست باشگاه استقلال با گذشت زمان مذاکره با توره را تکذیب کرد اما انتشار چند تصویر در اینستاگرام باعث شد تا شایعات پیرامون این بازیکن افزایش پیدا کند و بسیاری این مهاجم را جانشینی برای گرو بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود ساشا شفر فرزند سرمربی استقلال در صفحه شخصی خود در اینستاگرام جذب این بازیکن را تکذیب کرد و نوشت که او در لیست استقلالی ها حضور ندارد و باشگاه به دنبال جذب این بازیکن نیست.

نگاهی به آمار توره نشان می دهد او در حال حاضر مهاجم آماده ای نیست و خرید مناسبی برای استقلال به شمار نمی رفت. توره که در آژاکسیو در لیگ دسته دوم فرانسه توپ می زد از تابستان تاکنون بازیکن آزاد و بدون تیم است. او که در این تیم مصدومیت خاصی نداشت در 16 دیدار به میدان رفت و 1286 دقیقه در زمین حضور داشت.

او یک بار به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد و 2 بار هم تعویض شد. حاصل کار ابراهیم در آژاکسیو 5 گل بوده است. او یک کارت زرد گرفته و یک بار هم با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شده است. توره که به نظر می‌رسد در 32 سالگی اصلا آماده نیست در آژاکسیو در هر سه دیدار تنها یک گل به ثمر رساند، به عبارت دیگر در هر 290 دقیقه، یک گل. این بازیکن راست پا تک پست است و تنها توانایی بازی در پست مهاجم را دارد. او آخرین گل خود را در خرداد ماه به والنسیس به ثمر رساند آژاکسیو در آن دیدار با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد.

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ابراهیم توره امیرحسین فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتبال ازبکستان و هنگ کنگ در چهارمین دیدار خود در گروه E رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا امروز از ساعت ۱۸ به میزبانی ازبکستان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر صفر ازبکستان به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا «الدور شومورودوف» در دقیقه ۲۰ نخستین گل ازبکستان را به ثمر رساند تا این تیم با برتری یک بر صفر به رختکن برود.

در نیمه دوم هم «خوژیمات ارکینوف» موفق شد در دقیقه ۶۳ از روی پاس گل «جلال الدین ماشاریپوف» بازیکن تیم فوتبال استقلال دروازه هنگ کنگ را باز کند و در دقیقه ۷۰ هم «اوستون اورونوف» بازیکن تیم پرسپولیس موفق شد سومین گل ازبکستان را هم به ثمر برساند تا این دیدار در نهایت با ۳ بر صفر به سود ازبکستان به پایان برسد.

ازبکستان با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و هنگ کنگ هم همچنان یک امتیازی است.

در دیگر دیدار این گروه هم تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم رفته‌اند.

کد خبر 6063127

دیگر خبرها

  • خبر خوشحال‌کننده برای هواداران استقلال
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • پیام یولیان ناگلزمان به تیمو ورنر: درهای ورود به تیم ملی همچنان باز است
  • بازیکن خارجی آبی ها هپاتیت داشت و از ایران رفت | فسخ قرارداد زودهنگام
  • عادت خوب ستاره ازبک استقلال: گل‌سازی!
  • مهدی قایدی: طارمی مهاجم باهوشی است/ گلم را به او تقدیم می کنم
  • قایدی: نتوانستیم کیفیت واقعی‌مان را نشان دهیم
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • دروازه‌بان نساجی از لیست خارج شد