Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایمنا، احمد امیرآبادی فراهانی، در جلسه علنی امروز سه شنبه-۲۷ آذرماه- مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود خاطرنشان کرد: متاسفانه دستگاه‌های کشور برای صدور مجوز نگه داشتن دوستان و رفقای هم حزبی خود، سر و دست می شکنند. مقام معظم رهبری به مسئولان نظام اعتماد دارند، اما نباید از این اعتماد سوءاستفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با طرح این سوال که با رفتن دو معاون وزیر چه ثلمه‌ای به اسلام و انقلاب وارد می شود، ادامه داد: چرا باید برای ادامه کار مدیران کل صداوسیما در استان‌ها درخواست مجوز شود؟ در حالی که در همان استان ها، استاندار و شهردار مرکز به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان خداحافظی کردند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه خصوصی سازی در کشور به بلای جان کارگران و سرمایه مملکت و دولت تبدیل شده است، تاکید کرد: در واگذاری‌ها اهلیت را در نظر نمی گیرند و واگذاری ها به نفع مردم نیست. من از وزیر اقتصاد می‌خواهم به این موضوع ورود کرده و تغییرات لازم را اعمال کند.

امیرآبادی افزود: باید در واگذاری پست ها به شایسته سالاری و سوابق افراد توجه کرد نه به ارتباط با فلان مقام و مسئول و وزیر. بخش عمده ای از گرانی های امروز دست دولت بوده و هست، اکثر پالایشگاه ها و پتروشیمی ها که مواد اولیه کارخانه ها را تامین می کنند، در اختیار چند وزیر بیشتر نیست.

وی با بیان اینکه دولت باید در تامین مواد اولیه کارخانجات تلاش کند تا این گرانی‌ها به وجود نیاید، ادامه داد: مردم می پرسند چرا با ارزان شدن دلار نه تنها کالاها ارزان نشد، بلکه گرانتر هم شد! آیا مقصر این موضوع وزرایی که پتروشیمی‌ها و پالایشگاه ها را در اختیار دارند، نیستند؟

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: بخش عمده ای از "خصولتی‌ها" تحت نظر وزرای صنعت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نفت و دفاع است.

وی با بیان اینکه تنظیم بازار و نظارت بر کالاها مشکل دیگر کشور است، خاطرنشان کرد: از وزیر راه و شهرسازی می خواهم هر چه سریعتر نسبت به حل مشکل فرودگاه قم و تعیین تکلیف سرمایه گذاران این فرودگاه اقدام کند و به قانون بودجه سال ۹۸ درخصوص جمع آوری و انتقال راه آهن از داخل شهر قم اقدام نماید.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۱۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر جدی به وزیر کشور بر سر برخورد‌های غیرمتعارف گشت ارشاد

آفتاب‌‌نیوز :

واکنش ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها ادامه داد، در جدیدترین واکنش به این تصمیم وزارت کشور، جلال محمودزاده نماینده مهاباد و منتقد مجلس یازدهم، در خصوص موضوع گشت ارشاد و حجاب بان ها، در یادداشتی خطاب به وزیر کشور که انتخاب منتشر کرده، نوشت:

اخیراً شاهد برخوردهای غیرمتعارف و غیرقانونی افرادی تحت عنوان حجاب‌بان یا گشت ارشاد در قالب طرح نور با بانوان و دختران دانشجو در سطح کشور هستیم که این امر باعث درگیری‌هایی بین مامورین گشت امنیت اخلاقی با بانوان در خیابان‌ها گردیده است.

متاسفانه این برخوردها با ادعای اجرای قانون صورت می‌گیرد این در حالیست که قانون عفاف و حجاب که بدلیل داشتن ایرادات قانونی، شکلی و شرعی بارها توسط شورای نگهبان مورد ایراد قرار گرفته و هنوز هم نهایی نشده است لذا جناب وزیر سوال اینجاست که به استناد کدام قانون مامورین به خودشان اجازه می‌دهند که با این شیوه با بانوان برخورد کنند؟

جنابعالی به عنوان متولی امنیت کشور باید مجری قوانین باشید نه اینکه اجازه دهید بر خلاف ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی بانوان را با قهر و تهدید سوار بر خودروهای گشت نمایند!

تا کی می‌خواهید به این شیوه نادرست برخورد با مقوله حجاب ادامه دهید؟

دیگر خبرها

  • معاون وزیر اقتصاد: استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره گشت ارشاد و طرح نور
  • قدردانی وزیر کشور از فراجا در اجرای «طرح نور»
  • کلاف سر در گم واردات خودروهای کارکرده/ چرا کسی اجرای قانون را گردن نمی‌گیرد؟
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • تذکر به وزیر کشور؛ استناد «طرح نور» کدام قانون است؟ +سند
  • تذکر جدی به وزیر کشور بر سر برخورد‌های غیرمتعارف گشت ارشاد
  • وزیر راه‌ و رئیس بانک مرکزی مسئول اجرای تعهدات دولت در عرضه زمین و تسهیلات مسکن هستند