Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@12:44:41 GMT

شیشه جان دختر ۹ ماهه را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۱۱۱۲۶

شیشه جان دختر ۹ ماهه را گرفت

دختر ۹ ماهه به علت بر اثر بلیعدن ماده مخدر شیشه، جان باخت. ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ اجتماعی پلیس حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 23 شب گذشته مأموران کلانتری 164 قائم از مسمومیت یک نوزاد 9 ماهه با خبر شدند که به بیمارستان مسیح دانشوری منتقل شده بود.

مأموران پس از حضور در بیمارستان متوجه شدند که دقایقی قبل از حضور آنها، نوزاد فوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مأموران در نخستین گام از تحقیقات سراغ مادر نوزاد رفتند که وی در اظهاراتش مدعی شد که همراه با همسرش، فرزندشان را به بیمارستان آورده‌اند اما شوهرش از ترس وارد بیمارستان نشده و به خانه رفته است. 

مادر نوزاد در تحقیقات اولیه گفت: شوهرم به ماده روانگردان شیشه اعتیاد دارد؛ پک مشمایی مواد را زیر بالشش گذاشته و در زمان حادثه به سرویس بهداشتی رفته بود.

وی افزود: شوهرم پس از خروج از سرویس بهداشتی دنبال مواد گشت که ناگهان متوجه شدیم دخترمان مواد را خورده که او را سریعاً  به بیمارستان انتقال دادیم.

در نهایت با اعلام مراتب به محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران جسد این نوزاد به پزشکی قانونی منتقل و دستور بازداشت پدر دختر 9 ماهه صادر شد.

سرهنگ حسین مافی؛ رئیس کلانتری 164 قائم با اعلام این خبر گفت: حسب دستور مقام قضایی، مأموران کلانتری به سرعت به محل سکونت متهم اعزام شدند و نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

خودکشی همزمان زن و شوهر جوان/ تقلای بی‌فایده زن جوان پس از پشیمانی از خودکشی

انتهای پیام/

R1370/Psaadati/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قاضی مدیرروستا دادسرای امور جنایی پلیس 110

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادسرای امور جنایی پلیس 110 دادسرای امور جنایی پلیس 110

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۱۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری، سردار سلمان امیری عصر امروز بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودروهای عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

وی افزود: مأموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلوگرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلوگرم حشیش، جمعاً به مقدار ۱۱۰ کیلوگرم، سه جفت پلاک سرقتی و دو جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

امیری ادامه داد: در این عملیات چهار قاچاقچی بازداشت، دو دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

کد خبر 6088095

دیگر خبرها

  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • تولد ماهانه ۱۱۰ نوزاد در بیمارستان امام رضای کبودراهنگ
  • عاقبت فرار از خانه به‌عشق خواستگار شیشه‌ای
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری | شوهرم دیپلمه بود، من او را آقای دکتر کردم!
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران