Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، هر روز به جشنواره‌ موسیقی فجر نزدیک می‌شویم و اخبار جدیدی از این فستیوال به گوش می‌رسد. منابع رسمی از شورای سیاست گذاری سی و چهارمین جشنواره‌ی موسیقی، خبر دادند که فرهاد فخر الدینی ملقب به فخر موسیقی ایران در این فستیوال در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کنسرت با ارکستر ساز‌های مضرابی برگزار می‌شود.

ارکستر ساز‌ها مضرابی به رهبری علی اکبر قربانی و سرپرستی فرهاد فخر الدینی کنسرت برگزار می‌کند. این ارکستر جدیداً تاسیس شده است. بین ۱۵ تا بیست نوازنده در این گروه حضور دارند.

قرار است در کنسرت ارکستر ساز‌های مضرابی چند قطعه از قدما، تصانیف و قطعاتی از فرهاد فخر الدینی اجرا شود.

گفتنی است؛ سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ ۲۴ تا ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از جشنواره موسیقی فجر

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موسیقی سنتی کنسرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۱۱۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان، هدف دشمن در جنگ نرم هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در دیدار با جمعی از معلمان به مناسبت هفته معلم، دانش آموزان را سربازان خط مقدم جنگ نرم دانست و بر لزوم هوشیاری آنها در برابر شگرد‌های هنجارشکنانه دشمنان تاکید کرد.

وی افزود: نگاه دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم در جنگ نرم، به نسل جوان و دانش آموزان است. 

امام جمعه مهریز ادامه داد: امروزه هدف اول دشمن، نوجوانان و جوانان بوده و بهترین ابزار و وسیله مقابله با جنگ فرهنگی دشمن، افزایش بصیرت است.

محی الدینی جنگ امروز را جنگ عقیدتی توصیف کرد و اظهار داشت: دشمن به شدت بر اعتقاد و فرهنگ ما کار می‌کند و باید بیشتر مراقب و مواظب باشیم.

وی گفت: مردم جمهوری اسلامی ایران با تلاش و همت مضاعف پشت سر رهبری و گوش به فرمان و تذکرات ایشان در مسائل فرهنگی، نشر معارف دین و آموزه‌های اسلام به وظیفه خود عمل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • استاد موسیقی شمال خراسان را بهتر بشناسیم
  • خنیانگر آیینی و مردمی موسیقی شمال خراسان درگذشت
  • کنسرت سامان احتشامی دو شب دیگر تمدید شد/ پنج شب اجرا در تالار رودکی
  • بخشی خراسان شمالی به دیدار حق شتافت
  • هنرمند و بخشی خراسان شمالی به دیدار حق شتافت
  • تصاویر جدید جاستین بیبر که طرفدارانش را نگران کرد + عکس
  • دانش آموزان، هدف دشمن در جنگ نرم هستند
  • عکس| تصویری جالب از گریم فرهاد آئیش در نقش گالیله
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • «بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت